Przejdź do treści

udostępnij:

Spółka SFD nabyła dwa sklepy, w Krakowie w Centrum Handlowym „Nowe Czyżyny” oraz w Galerii Handlowej Auchan w Bronowicach

SFD S.A. podpisuje pierwsze umowy zakupu sklepów realizujące warunkową umowę zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa, dzięki której łącznie Spółka planuje przejąć sieć 11 sklepów stacjonarnych. Spółka poinformowała, że nabyła dwa sklepy: w Krakowie w Centrum Handlowym „Nowe Czyżyny” oraz w Galerii Handlowej Auchan w Bronowicach. Spółka kontynuuje prace nad realizacją pozostałych umów na sklepy objęte umową warunkową.

Przyspieszamy rozwój sieci sklepów stacjonarnych. W tym roku zamierzamy świętować otwarcie 100go sklepu SFD. W naszych sklepach zakupy robią osoby zainteresowane segmentem odżywek, a wyniki sprzedaży pokazują, że profesjonalne porady sprzedawców przekładają się na wysokie wartości paragonów. Dbanie o sylwetkę staje się coraz bardziej popularne i widzimy, że sklepy w kolejnych lokalizacjach odnoszą sukcesy – skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – Pozostałe sklepy objęte umową warunkową zgodnie z planem zamierzamy przejąć do końca roku, przy czym będzie to następować stopniowo ponieważ jednocześnie dla każdego z nich negocjujemy warunki współpracy z centrami handlowymi.

Przedmiotem Umowy jest nabycie przez SFD łącznie 11 sklepów własnych zlokalizowanych w następujących galeriach handlowych: 1_ Wrocław CH Magnolia, 2_ Wrocław CH Wroclavia, 3_ Kraków Galeria Bronowice, 4_ Wrocław CH Bielany, 5_ Katowice CH Supersam, 6_ Sosnowiec CH Plejada, 7_ Wrocław CH Marino 8_ Wrocław Sky Tower 9_ Bytom CH Agora, 10_ Kraków CH Czyżyny oraz 11_ Kraków CH Serenada. Przejmowane sklepy będą sklepami prowadzonymi bezpośrednio przez Spółkę. W okresie lockdownów Spółka wypracowała także dobrze funkcjonujący model franczyzy oraz wysokie standardy obsługi klienta. Sieć sklepów stacjonarnych uzupełnia podstawowy model sprzedaży produktów Spółki, jakim są kanały e-commerce, w szczególności kanały własne, który łącznie generuje 70% przychodów SFD. Spółka w ostatnich miesiącach także realizuje z sukcesem sprzedaż swoich wiodących produktów z segmentu żywności dietetycznej w sieciach handlowych w formułach in&out, a która docelowo powinna przekształcić się w stałą obecność produktów SFD na półkach sklepów w całej Polsce.

O spółce SFD:

O SFD S.A. Spółka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami. Obecnie, przed realizacją warunkowej sieć sklepów SFD SA obejmuje 12 stacjonarnych sklepów własnych, 67 sklepów franczyzowych oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 pozycji w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. Spółka zaopatruje się bezpośrednio u producentów i importerów tych towarów. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję ok. 40 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe. Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe.

Źródło: Spółka, #SFD

udostępnij: