Przejdź do treści

udostępnij:

Gaming Factory rusza z kampanią Chains of Fury na Kickstarterze

9 listopada na platformie Kickstarter ruszyła kampania promocyjna gry Chains of Fury, której wydawcą jest notowana na rynku głównym GPW w Warszawie spółka Gaming Factory. Celem twórców, oprócz pozyskania środków na rozwój projektu, jest dodatkowa promocja tytułu wśród użytkowników Kickstartera. Premiera gry zaplanowana jest na pierwszą połowę 2022 r. Tytuł w pierwszej kolejności pojawi się na PC, a docelowo także na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch. Za produkcję gry odpowiedzialne jest studio Cobble Games.

– Środki pozyskane z kampanii na Kickstarterze pomogą nam znacząco rozwinąć Chains of Fury o kolejne funkcjonalności oraz zapewnić graczom jak najlepszy poziom rozgrywki. Nie ukrywam, że jest to dla nas bardzo dobra okazja do promocji gry wśród nowych grup odbiorców. Planowo tytuł zostanie wydany w pierwszej połowie przyszłego roku na PC, a następnie na PlayStation, Xbox oraz Nintendo Switch – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory. - Fabuła przeniesie graczy do przyszłości pełnej sekretów, easter eggów i nawiązań do dzieł pop kultury. Głównym bohaterem będzie najemnik żądny zemsty. Chains of Fury zaoferuje możliwość rozgrywki zarówno jednoosobowej, jak i wieloosobowej w ramach split screen – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Startowi kampanii towarzyszy nowy zwiastun projektu, w którym zaprezentowane zostały jego najbardziej efektowne fragmenty. Wideo promocyjne tytuł zostało również opublikowane przez amerykański serwis poświęcony grom IGN i na tym etapie zbiera bardzo pozytywne opinie. Na platformie Steam dostępna do pobrania jest również wersja demo, w której można poczuć niesamowity klimat oraz dynamikę gry.

Chains of Fury jest połączeniem retro oraz looter shootera w komiksowym klimacie. Tytuł nawiązuje do klasyki gatunku jak np. Duke, Quake, Unreal Tournament, czy Doom.

- Tym, co dodatkowo wyróżnia tytuł, jest otoczenie, które będzie zniszczalne w minimum 80 procentach. Na graczy poza krwawymi potyczkami czeka dużo możliwości działania w terenie i zaskakiwania kosmicznych wrogów na różne sposoby. Gra będzie oryginalnym powiewem świeżości w segmencie strzelanek FPS – zapewniającym dobrą zabawę przez wiele godzin. – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Link do kampanii.

O spółce Gaming Factory:

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole notowany na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka współpracuje z ponad 20-stoma zespołami deweloperskimi i pracuje obecnie nad ponad 30-stoma produkcjami na PC. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.

Źródło: Spółka, #GIF

Zobacz także: Gaming Factory SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: