Big Cheese Studio pozyskało z IPO 27,9 mln zł, redukcja w detalu wyniosła 68,68 proc.
Big Cheese Studio przydzieliło 797.264 akcji oferowanych po 35 zł za sztukę podczas pierwszej oferty publicznej. Średnia stopa redukcji zapisów w transzy małych inwestorów wyniosła 68,68 proc. - podała spółka w komunikacie prasowym. Big Cheese Studio zamierza do końca 2021 roku zadebiutować na głównym rynku GPW.
Oferta Big Cheese Studio objęła łącznie 797.264 akcji spółki, które reprezentują 19,28 proc. podwyższonego kapitału zakładowego i tyle samo głosów na WZ. Zgodnie z dokonanym przydziałem inwestorzy instytucjonalni objęli 558.085 akcji, stanowiących 70 proc. oferowanych akcji, do inwestorów indywidualnych trafiło 239.179 akcji, stanowiących 30 proc. oferty.
W ramach IPO inwestorzy nabyli 662.264 istniejących akcji serii A oraz 135.000 nowo emitowanych walorów serii B.
"Środki z emisji nowych akcji przeznaczymy na rozwój trzech nowych projektów, w tym Pizza Empire, B17 i projekt o roboczej nazwie Projekt V. Konsekwentnie realizujemy nasz główny cel, jakim jest produkcja i wydawanie gier o najwyższej jakości, przy zachowaniu dynamicznego tempa rozwoju oraz dyscyplinie kosztów wytworzenia projektu. Taka strategia przynosi nam satysfakcjonujące wyniki" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym dyrektor finansowy Big Cheese Studio Jakub Rafał.
Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Model biznesowy studia zakłada tworzenie gier z naciskiem na połączenie symulacji, ekonomii i strategii działania.(PAP Biznes)
epo/ mfm/
