Skinwallet podsumowuje działalność w III kwartale 2021 r. | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
15 lis 2021, 08:41

Skinwallet podsumowuje działalność w III kwartale 2021 r.

W minionym kwartale Skinwallet koncentrował się na realizacji rozszerzonej strategii rozwoju, w tym przede wszystkim na rozbudowie ekosystemu skupionego wokół sieci Web3. Notowana na NewConnect spółka z branży dóbr cyfrowych już w lipcu zaprezentowała Skinwallet Engage, czyli nowe narzędzie skierowane do streamerów, a w minionym tygodniu ogłosiła szczegóły pierwszego projektu NFT. Na koniec września spółka posiadała ponad 1 mln zł środków pieniężnych. 

Skinwallet kontynuuje działania w zakresie uruchamiania nowych projektów i dywersyfikacji działalności. Dotychczasowa działalność spółki opierała się na dwóch platformach przeznaczonych do obrotu dobrami cyfrowymi: Skinwallet Market, która pozwala na handel i wymianę dóbr pomiędzy użytkownikami, oraz Skinwallet Instant, na której gracze mogą otrzymać natychmiastową wycenę dóbr cyfrowych i ich sprzedaż. W III i IV kwartale premierę miały dwa nowe projekty spółki.

Skinwallet Engage to narzędzie skierowane do twórców na platformie streamingowej Twitch. Jest to zestaw rozwiązań zwiększających zaangażowanie użytkowników w trakcie streamów oraz umożliwiające streamerom pełną automatyzację przeprowadzania konkursów i dystrybucji nagród. Docelowo, również w postaci tokenów NFT. Skinwallet Engage jest częścią ekosystemu budowanego wokół sieci Web3.

- III kwartał był okresem intensywnej pracy nad nowymi przedsięwzięciami. Dzięki nim, działalność Skinwallet staje się coraz bardziej kompletna. Web3 to dynamicznie rozwijający się obszar, więc nie wykluczamy kolejnych projektów, jednak w najbliższym czasie chcemy skoncentrować się na czterech istniejących. Najwięcej nowości będzie w naszym najmłodszym produkcie, czyli Cyber Warriors Army – mówi Kornel Szwaja, CEO Skinwallet.

Cyber Warriors Army, czyli pierwszy projekt spółki związany z tokenami NFT, zadebiutował na początku listopada 2021 r. To zbiór 8 tys. unikalnych tokenów przedstawiających armię cyberwojowników - elitarnych bohaterów pochodzących z alternatywnej rzeczywistości świata CyberVersum. Cyfrowe uniwersum łączy klimat science-fiction z wątkami esportowymi. To pierwszy na świecie narracyjny projekt NFT budowany wspólnie przez zgromadzoną wokół niego społeczność oraz wyselekcjonowane grono uznanych artystów. 

- Uruchomienie nowych projektów to kolejne kroki w ramach realizacji strategii skupionej wokół Web3. Zamierzamy dalej rozwijać się w tej dziedzinie. Środki finansowe na jej realizację mamy m.in. dzięki przeprowadzonej w III kwartale emisji akcji. Dodatkowo, poprawiamy wskaźniki operacyjne w obszarze handlu dobrami cyfrowymi. Marża bezpośrednia wzrosła o 25 proc. względem II kwartału. – dodaje Kornel Szwaja.

Marża bezpośrednia wyniosła 464 tys. zł w minionym kwartale, czyli o 25 proc. więcej niż kwartał wcześniej. W tym samym okresie  koszty stałe spadły o 23 proc. Dzięki przeprowadzonej w lipcu emisji akcji, spółka pozyskała ponad 600 tys. zł i zapewniła sobie finansowanie na realizację nowej strategii rozwoju. 

- Skinwallet rozwija się dokładnie w kierunku, który obraliśmy tworząc naszą strategię biznesową. Zgodnie z oczekiwaniami, udało nam się kwartalnie zwiększyć  liczbę transakcji na platformie Markeplace o 8 proc.– uzupełnia Szwaja. 

W III kwartale spółka osiągnęła 2,1 mln zł przychodów. Pierwsze działania w ramach nowej strategii doprowadziły do zmniejszenia straty netto, która w tym kwartale wyniosła 465 tys. zł. Spółka będzie kontynuowała działania mające na celu optymalizację kosztów przy jednoczesnym wzroście przychodów i marży bezpośredniej na prowadzonych działaniach. 

O spółce Skinwallet:

Skinwallet jest właścicielem platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, funkcjonujących w dwóch modelach: instant oraz marketplace. Skinwallet Instant umożliwia użytkownikom pozyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż dóbr cyfrowych za pieniądze. Skinwallet Market pozwala na handel wirtualnymi przedmiotami z gier bezpośrednio pomiędzy użytkownikami, obsługując zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży. Najważniejszym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, jednak platformy obsługują również handel przedmiotami z gier Dota 2 oraz Team Fortress 2.

W 2021r. premierę miały dwa kolejne projekty spółki: Skinwallet Engage, czyli narzędzie skierowane do streamerów na platformie Twitch oraz emisja pierwszej serii tokenów NFT. Engage jest częścią ekosystemu budowanego wokół sieci Web3. Spółka planuje intensywnie rozwijać projekty skupione wokół Web3, szczególnie w zakresie budowy wartości w obszarze NFT i całego ekosystemu, który powstaje wokół tokenów.

Spółka Skinwallet powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Od 2 września 2020r. jest notowana na rynku NewConnect.

Źródło: Spółka, #SWT

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości