Do zespołu Bloober Team dołączył Kacper Michalski - nowy Head of Production
Zespół Bloober Team od listopada powiększył się o Kacpera Michalskiego, w roli Head of Production w spółce.
Kacper od prawie 20 lat związany jest z gamedev. Przez ponad 15 lat pracował w Techlandzie, gdzie zajmował najważniejsze stanowiska w firmie - w tym producenta i szefa studia warszawskiego oddziału. Pokieruje on zespołem Bloober Team przy obecnych i przyszłych projektach spółki.
- Szukamy osób, które dobrze wpisują się w DNA Bloobera. Kacper świetnie rozumie rynek, jest szanowanym liderem, a jego portfolio i sukcesy są niekwestionowane. Tworzył on m.in. “Dying Light” - jeden z największych bestsellerów w historii polskiego gamedevu. Kacper i jego umiejętności są niezwykle ważne, ponieważ nasze nadchodzące produkcje są o wiele większe niż dotychczasowe i pragniemy zapewnić im bardzo wysoką jakość - komentuje Piotr Babieno, Prezes Zarządu Bloober Team SA.
Kacper, obejmując stanowisko Head of Production będzie miał wpływ na wszystkie tworzone obecnie przez spółkę gry. Wśród nich są dwa tytuły, które zostaną wydane w najbliższych latach. Pierwszy projekt realizowany jest we współpracy z japońskim Konami. Drugi natomiast opiera się na własnej marce, a w ramach tego przedsięwzięcia, Bloober Team niedawno podpisał umowę z globalnym wydawcą Private Division.
W celu zapewnienia najwyższej jakości swoich produkcji, spółka stale dąży do powiększenia zespołu - krakowski mistrz horroru w przyszłości ma liczyć ponad 200 pełnych zapału artystów, dlatego niewykluczone są kolejne znaczące wzmocnienia. Działania te, zgodnie z realizowaną strategią, są ważnym krokiem na drodze Bloober Team do wyjścia z niszy horrorów, którą spółka zdominowała w ostatnich latach.
O spółce Bloober Team:
Bloober Team S.A. to jeden z trzech najważniejszych (obok Capcom i Konami) światowych producentów gier z gatunku psychological horror. Studio kładzie nacisk na tworzenie wyjątkowych i poruszających graczy produkcji. Najnowsza gra, The Medium, odniosła sukces biznesowy i artystyczny - w zaledwie 24 godziny pokryła koszty produkcji i marketingu, a ponadto została ciepło przyjęta przez graczy (88 proc. pozytywnych recenzji na Steam). Kolejnym projektem spółki jest tytuł o nazwie kodowej “Black”, którego data premiery nie została jeszcze ogłoszona.
Bloober Team jest notowany na NewConnect od 2011, jednak spółka niedawno ogłosiła chęć przeniesienia swoich notowań na rynek główny GPW. Debiut na dużym polskim parkiecie ma nastąpić w 2022 roku.
Źródło: Spółka, #BLO