GAMIVO wprowadza na platformę akcesoria gamingowe firmy Hama
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, rozpoczął współpracę z firmą Hama, niemieckim producentem akcesoriów dla graczy. Od przełomu października i listopada produkty firmy z Niemiec są dostępne dla użytkowników platformy GAMIVO. Współpraca z cenioną marką z Monheim to istotny krok w kierunku uatrakcyjniania oferty platformy sprzedażowej dla graczy.
W październiku serwis GAMIVO rozszerzył ofertę o przeznaczone dla graczy produkty fizyczne, w tym słuchawki, myszki, klawiatury, pudełkowe wydania gier oraz inne akcesoria gamingowe i gadżety kolekcjonerskie. Zmiana ta została bardzo ciepło przyjęta przez użytkowników serwisu. Teraz, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, firma pracuje nad poszerzeniem spektrum oferowanych produktów. Efektem tego jest między innymi pojawienie się na GAMIVO.com akcesoriów marki Hama.
- Kiedy GAMIVO powstawało, Hama przygotowywała się do 95. urodzin firmy. Współpraca z tak doświadczonym partnerem jest dla nas niezwykle cenna. To także dobra wiadomość dla naszych użytkowników. Od początku staramy się zapewnić im wszystko, czego potrzebują do realizacji swojej pasji, a dzięki współpracy z Hamą udaje nam się zrobić kolejny krok do realizacji tego ambitnego celu – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Hama powstała w 1923 roku w Dreźnie, a od 1945 roku centrala firmy znajduje się w bawarskim Monheim. Obecnie niemiecki producent sprzętu elektronicznego i fotograficznego ma oddziały w kilkunastu państwach, w tym w Austrii, Czechach, Francji, Hiszpanii, Szwajcarii, Polsce i Wielkiej Brytanii.
GAMIVO łączy natomiast ponad 3 miliony graczy z bazą ponad 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów. W III kwartale 2021 wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 47,4 mln zł. W pierwszych trzech kwartałach br. obrót platformy wyniósł ponad 143 mln zł. Rekordowy obrót w skali miesiąca został odnotowony w październiku br. i wyniósł on prawie 20 mln zł.
O spółce GAMIVO:
GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
W październiku br. Spółka poszerzyła oferowany asortyment o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.
Źródło: Spółka, #GMV
