Przejdź do treści

udostępnij:

Emplocity z 42 proc. wzrostem przychodów po trzech kwartałach br.

Emplocity SA, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzięki własnej platformie technologicznej, wypracowała po trzech kwartałach bieżącego roku 1,77 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 42 proc. rdr). Bardzo dobra sprzedaż przełożyła się na 306 tys. zł EBITDA. Emplocity, w połowie września pozyskało z emisji akcji 1,5 mln zł w ramach oferty publicznej.

- Za nami bardzo udany kwartał. Dzięki środkom udało nam się zwiększyć nasz potencjał i skuteczność w działaniu. Prace nad naszymi kluczowymi projektami nabrały dodatkowego tempa. Obecnie skupiamy się nad zwiększeniem skali naszego biznesu. W ostatnim czasie pozyskaliśmy kilka bardzo intratnych zleceń, które zapewnią nam pewny strumień przychodów. Poziom backlogu daje nam spokój, co do wypełnienia naszych prognoz finansowych. - powiedział Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.

Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze.

Platforma Emplocity z wykorzystaniem autorskich rozwiązań sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, pozwala automatyzować wybrane procesy i dostarczać rozwiązania domenowe odpowiadające na konkretne potrzeby oraz wyzwania klientów. Rozwiązanie łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem, a które konwertowane są na kod zrozumiały dla maszyny, oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7.

- Oferowane przez nas rozwiązania są bardzo doceniane przez klientów. W ubiegłym tygodniu wygraliśmy bardzo ważny przetarg na opracowanie wirtualnego asystenta dla Instytutu Badań Edukacyjnych. Wkrótce powinniśmy podpisać umowę i będę mogło o tym projekcie powiedzieć nieco więcej. Realizujemy również szereg wdrożeń naszych innowacyjnych botów m.in. dla podmiotu z bankowości o czym informowaliśmy już rynek. Bardzo ważnym kontraktem i nowym doświadczeniem jest współpraca z Agencją Wywiadu, dla której wdrażamy czatbota wspomagającego procesy rekrutacyjne. - przekazał Arkadiusz Talun, współzałożyciel i Członek Zarządu ds. Technologii Emplocity.

W ramach oferty publicznej akcji zakończonej w połowie września Emplocity SA pozyskało 1,5 mln zł. Środki z emisji są przeznaczane na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży. Obecnie Spółka przygotowuje niezbędne dokumenty potrzebne do ubiegania się o dopuszczenie akcji Empocity SA na rynku NewConnect. Zamiarem Zarządu Spółki jest złożenie Dokumentu informacyjnego na GPW w Warszawie na początku 2022 r.

O spółce Emplocity:

Emplocity S.A. powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie. Emplocity  tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.

Rozwiązanie Emplocity łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

  • EMPLOBOT - chatbot automatyzujący proces rekrutacji i komunikacji z kandydatami,
  • INTRABOT - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, Kadry i płace, Helpdesk IT),
  • Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).

Źródło: Spółka

udostępnij: