Przejdź do treści

udostępnij:

Nowa strategia Infoscanu zakłada 100 mln zł przychodów GMP oraz przejście na rynek główny GPW

Strategia Infoscanu na lata 2021-2025 zakłada zmianę działalności spółki na branżę e-commerce poprzez inwestycję w Grupę Modne Zakupy (GMZ). Do końca 2025 roku spółka chce mieć 100 mln zł zannualizowanych przychodów - podał Infoscan w komunikacie. Strategia zakłada też przeniesienie notowań z NewConnect na rynek główny GPW.

W ramach strategii Infoscan zakłada rozwój organiczny oraz konsolidację na rynku e-commerce, w szczególności w kategorii Women. Zwiększenie dwukrotnie liczby brandów oraz trzykrotnie liczby produktów w serwisie Intymna.pl do końca 2025 roku.

Planuje też wzmocnić ofertę GMZ przede wszystkim w kategorii Beauty i Suplementy. Chce stworzyć i rozbudować portfolio marek własnych, wprowadzić dwie marki własne z kategorii bielizna do końca 2022 roku.

Pod koniec października Infoscan podpisał list intencyjny z Grupą Modne Zakupy – właścicielem m.in. polskiego sklepu e-commerce z bielizną. Strony umowy informowały wówczas, że zakładają nawiązanie współpracy, nie wykluczają powiązania kapitałowego.

(PAP Biznes), #IST

epo/ asa/

udostępnij: