Przejdź do treści

udostępnij:

Udział CCC w przychodach grupy do '25 ma wynosić 25-30 proc., a udział Eobuwie 30-35 proc.

Strategia CCC do 2025 r. zakłada, że udział poszczególnych szyldów w przychodach grupy wyniesie odpowiednio: 25-30 proc. w przypadku CCC, 30-35 proc. w przypadku Eobuwia, 15-20 proc. Modivo, 15-20 proc. HalfPrice, a DeeZee ok. 5 proc. udział - podało CCC w komunikacie.

CCC zakłada w strategii do 2025 r. trzykrotne zwiększenie przychodów grupy w stosunku do okresu Q3'21 LTM.

Model biznesowy grupy CCC obejmuje pięć szyldów, z których dla każdego określone zostały w strategii zakładane poziomy udziału w przychodach do 2025 r.

CCC, które działa w omnikanałowej sprzedaży obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej, ma koncentrować się na optymalizacji i digitalizacji sieci sprzedaży, rozwoju kanałów cyfrowych, wzmacnianiu marek własnych, a udział w przychodach grupy ma stanowić 25-30 proc.

Model dla Eobuwie, które zajmuje się sprzedażą obuwia online w Europie Środkowo-Wschodniej, zakłada rozwijanie działalności na rynkach zagranicznych, wzmacniając mobile i konwersję oraz tworząc nowe kanały sprzedaży (marketplace). Udział w przychodach grupy ma stanowić 30-35 proc.

Z kolei platforma modowa w Europie Środkowo-Wschodniej Modivo ma rozszerzać ofertę produktową i rozwijać bazę klientów, a jej udział ma być na poziomie 15-20 proc.

Taki sam udział w przychodach zakładany jest dla działającego na rynku off-price w Europie Środkowo-Wschodniej HalfPrice, który ma rozwijać platformę e-commerce i poszerzać ofertę produktową.

Natomiast marka modowa DeeZee będzie kontynuować ekspansję zagraniczną oraz poszerzać ofertę odzieżową. Udział w przychodach grupy ma do 2025 r. wynosić ok. 5 proc.

(PAP Biznes), #CCC

doa/ ana/

Zobacz także: CCC SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: