SFD kupił 6 sklepów i kontynuuje prace nad realizacją umów na pozostałe | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
26 lis 2021, 14:38

SFD kupił 6 sklepów i kontynuuje prace nad realizacją umów na pozostałe

SFD S.A. podpisuje umowy zakupu kolejnych 6 sklepów z puli 11 sklepów stacjonarnych objętych warunkowa umową zakupu części przedsiębiorstwa. Sześć lokalizacji Spółka przejmuje za łączną kwotę 395 000 zł brutto. Spółka, zgodnie z planem, kontynuuje prace nad realizacją umów na pozostałe 3 sklepy.

Widzimy już teraz, że powiększanie sieci sklepów stacjonarnych jest skutecznym sposobem na pozyskiwanie nowych klientów i zachęcanie ich następnie do zakupów w kanałach e-commerce, gdzie mamy szeroką ofertę we wszystkich segmentach produktowych. Nasza sieć sklepów to także trafna odpowiedź na potrzeby zakupowe klientów, którzy odwiedzają centra handlowe. Dzięki nim także utrzymujemy klientów, którzy wcześniej robili zakupy przez Internet. – skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – Również rozwój sprzedaży w dużych sieciach handlowych pozwoli nam zwiększać grupę klientów korzystających z całej oferty e-commerce. Chciałbym też podkreślić, iż w przypadku zaostrzenia restrykcji w centrach handlowych czy sklepach stacjonarnych, jesteśmy w stanie z powrotem obsłużyć cały ruch sprzedażowy przez nasze serwisy e-commerce.

Przedmiotem Umowy jest nabycie przez SFD łącznie 11 sklepów własnych zlokalizowanych w galeriach handlowych, z czego 8 sklepów zostało już zakupionych, a realizacja pozostałych 3 umów powinna się zakończyć przed końcem bieżącego roku. Przejmowane sklepy będą sklepami prowadzonymi bezpośrednio przez Spółkę. W okresie lockdownów Spółka wypracowała także dobrze funkcjonujący model franczyzy oraz wysokie standardy obsługi klienta. Sieć sklepów stacjonarnych uzupełnia podstawowy model sprzedaży produktów Spółki, jakim są kanały e-commerce, w szczególności kanały własne. Spółka w ostatnich miesiącach także realizuje z sukcesem sprzedaż swoich wiodących produktów z segmentu żywności dietetycznej w sieciach handlowych w formułach in&out, a która docelowo powinna przekształcić się w stałą obecność produktów SFD na półkach sklepów w całej Polsce.

Zwiększanie sieci sklepów stacjonarnych oraz oferowanie najpopularniejszych produktów z segmentu żywności dietetycznej w sieciach handlowych pozwala Spółce pozyskać nowe grupy klientów, które następnie będą zachęcane do korzystania z całej oferty produktowej Spółki dostępnej w serwisach e-commerce.

O spółce SFD:

Spółka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami. Obecnie, przed realizacją warunkowej sieć sklepów SFD SA obejmuje 18 stacjonarnych sklepów własnych, 69 sklepów franczyzowych oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 pozycji w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. Spółka zaopatruje się bezpośrednio u producentów i importerów tych towarów. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję ok. 40 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe. Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe.

Źródło: Spółka, #SFD

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości