ASBIS wprowadza na rynek inteligentną markę Aeno | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
02 gru 2021, 09:33

ASBIS wprowadza na rynek inteligentną markę Aeno

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, wprowadza na rynek nową markę inteligentnych urządzeń domowych – AENO. Będą to produkty z segmentu małego AGD zaprojektowane w idei „smart home”, których zadaniem będzie podniesienie naszej jakości życia i wygody dnia codziennego. Produkty te łączą w sobie łatwość użytkowania, funkcjonalność oraz nowoczesny design. ASBIS, jako Firma Świadoma Klimatycznie, zadbał również o ekologiczne aspekty marki, wykluczając plastik z opakowań tych produktów.

AENO będzie sprzedawane w czołowych sklepach ze sprzętem AGD we wszystkich krajach, w których działa ASBIS. W grudniu 2021 r., z szerokiego wachlarza zaprojektowanych urządzeń z oferty AENO, na rynek wprowadzone zostały następujące produkty: oczyszczacze powietrza, mopy parowe, elektryczne grille, blendery, czajniki, zrobotyzowane odkurzacze oraz odkurzacze ręczne typu handstick. Można je już kupić w następujących krajach: Czechy, Rumunia, Ukraina, Rosja i Białoruś. Pełna gama produktów pojawi się w I-II kw. 2022 r. W Polsce będą one dostępne w ciągu najbliższych kwartałów.

„Innowacje są w naszym DNA. Jesteśmy firmą, która wciąż wprowadza nowe innowacyjne produkty z sektora IT. Widząc rosnące zapotrzebowanie na urządzenia ułatwiające nam codzienne życie i poprawiające jego wygodę, postanowiliśmy wzmocnić portfolio naszych produktów o nową markę inteligentnych urządzeń domowych – AENO. Tym samym otwieramy się na zdobywanie rynku w tym sektorze. Mamy wieloletnie doświadczenie w dystrybucji IT oraz niezwykle silną pozycję na naszych rynkach, dlatego do sprzedaży produktów AENO będziemy wykorzystywać kanały, które już bardzo dobrze znamy. To jeden z czynników sukcesu, który mamy pod kontrolą” – powiedział Serhei Kostevitch, Prezes Zarządu ASBIS Enterprises Plc.

Misją marki AENO jest zwiększanie dostępności inteligentnych technologii, przejmowanie codziennej rutyny i zmniejszanie ciężaru prac domowych. To umożliwia bardziej satysfakcjonujące życie, wolny czas dla rodziny i przyjaciół, samorozwój i kreatywność. Dzięki inteligentnym urządzeniom AGD marki AENO klient mniej czasu poświęci na prace domowe, a więcej na rzeczy, które naprawdę lubi.

Kluczowe wartości marki AENO:

  • Innowacja w każdym produkcie – w rozwoju produktów wybierane są najlepsze dostępne technologie we wszystkich kategoriach.
  • Łatwość obsługi i funkcje, których najbardziej oczekują konsumenci. Wszystkie urządzenia są intuicyjne w obsłudze.
  • Ekologiczne podejście w doborze materiałów do pakowania, bez użycia plastiku.
  • Niezawodność to podstawowa wartość. Marka udziela 2 letniej gwarancji na swoje produkty.
  • Uczciwość w cenie – konsument nie powinien przepłacać za markę.

Portfolio produktów marki AENO obejmuje szeroki wachlarz urządzeń w kluczowych obszarach użytkowania:

  • zdrowy mikroklimat (oczyszczacze i nawilżacze powietrza);
  • sprzątanie, pielęgnacja domu i odzieży (odkurzacze robotyczne, odkurzacze ręczne, mopy parowe, parownice do odzieży);
  • gotowanie (czajniki, grille elektryczne, blendery, piekarniki elektryczne, urządzenia do gotowania metodą Sous-Vide, zgrzewarki próżniowe);
  • higiena osobista, dobre samopoczucie (elektryczne szczoteczki do zębów i irygatory).

„Ideą marki AENO jest zwiększenie dostępności inteligentnych urządzeń, które sprawią, że nasz dom stanie się strefą relaksu, samorozwoju i przyjemności. Gdy inteligentne urządzenia zadbają o zdrową przestrzeń wypełnioną czystością i świeżym powietrzem oraz pomogą w przygotowaniu pysznego i zdrowego jedzenia, my możemy zająć się rodziną, przyjaciółmi, własnymi pasjami czy wypoczynkiem. Zależy nam na oferowaniu naszym klientom produktów najwyższej jakości, które łączą w sobie łatwość użytkowania, funkcjonalność i design” – powiedziała Nataliya Grishina, Dyrektor ds. Marketingu Marek Asbis w ASBIS Enterprises Plc.

O spółce ASBIS Enterprises Plc:

ASBIS Group jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Działalność ASBIS opiera się na trzech filarach:

Dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego stosowanego przez klientów w biurach i ośrodkach przetwarzania danych, jak również elektroniki użytkowej poprzez:

  • Sieci detaliczne i sklepy internetowe
  • Resellerów współpracujących z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
  • Bezpośrednio do dużych przedsiębiorstw.

Pełnym zakresie działalności w obszarze produktów najwyższej światowej klasy – od naukowej działalności badawczo-rozwojowej poprzez projektowanie i inżynierię, tworzenie oprogramowania i firmware, aż po produkcję i marketing produktów i rozwiązań IT i obsługujących internet rzeczy (IoT) pod markami własnymi:

  • Prestigio (inteligentne urządzenia i akcesoria, innowacyjne rozwiązania dla biznesu i edukacji itp.)
  • Canyon (inteligentne zegarki, power banki, akcesoria do komputerów i urządzeń mobilnych)
  • Perenio (platforma IoT, routery IoT, aplikacje i urządzenia peryferyjne dla inteligentnego biura/domu, inteligentnego zdrowia).
  • Aeno (inteligentne urządzenia domowe z sektora małego AGD)

Kompleksowych projektach sprzedaży rozwiązań do dużych przedsiębiorstw za pośrednictwem rozbudowanych sieci Integratorów Systemów i Resellerów Wartości Dodanej.

ASBIS powstał w 1990 roku na Białorusi, w 1995 roku Spółka została zarejestrowana na Cyprze i od tego czasu prowadzi działalność z tego kraju. Firma posiada dwa główne centra dystrybucyjne zlokalizowane w Czechach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, filie w 27 krajach, ponad 2 000 pracowników i około 20 000 aktywnych klientów w 56 krajach na całym świecie. W 2020 roku Grupa zrealizowała rekordową sprzedaż na poziomie prawie 2,4 mld USD.

Akcje Spółki są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od października 2007 r. pod symbolem „ASB” (ASBIS).

O spółce AENO:

AENO to młoda, dynamiczna marka inteligentnych urządzeń domowych, intuicyjna w obsłudze, nowoczesny design i tworzona z wykorzystaniem najlepszych dostępnych technologii. Misją AENO jest zwiększanie dostępności inteligentnych technologii, przejmowanie codziennej rutyny i zmniejszanie ciężaru prac domowych.

Rodzina produktów obejmuje: oczyszczacze powietrza, nawilżacze, roboty odkurzające, odkurzacze ręczne, mopy parowe, parownice do odzieży, czajniki, grille elektryczne, blendery, piekarniki elektryczne, produkty do gotowania w metodzie Sous-Vide, zgrzewarki próżniowe, elektryczne szczoteczki do zębów i irygatory itp.

Portfolio produktów będzie systematycznie uzupełniane o nowe kategorie poszukiwane przez klientów.

Źródło: Spółka, #ASB

Zobacz także: ASBISc Enterprises PLC - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości