BoomBit miał w listopadzie 21,6 mln zł przychodów, mniej mdm o 0,4 proc. (opis) | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
06 gru 2021, 09:04

BoomBit miał w listopadzie 21,6 mln zł przychodów, mniej mdm o 0,4 proc. (opis)

BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody spadły w listopadzie 2021 roku o 0,4 proc. mdm i wyniosły 21,6 mln zł. Koszt prowizji platform sięgnął 1,32 mln zł (-0,7 proc. mdm), a koszty User Acquisition wyniosły 11,82 mln zł (-5,9 proc. mdm) - poinformowała spółka w komunikacie.

Jak podano, przychody pomniejszone o User Acquisition i prowizje platform wyniosły w listopadzie 8,46 mln zł, co oznacza wzrost mdm o 8,3 proc. Łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 16,7 mln.

Spółka podała, że najpopularniejszymi grami w listopadzie były Hunt Royale, Darts Club, High School Popular Girls, Construction Ramp Jumping i Kiss in Public.

Przychody z gier Hyper-Casual, które pochodzą głównie z wyświetlanych w trakcie rozgrywki reklam, wyniosły w listopadzie 12,1 mln zł.

“Grupa planuje w najbliższych tygodniach wydanie kolejnych gier tego typu przygotowywanych przez wszystkie trzy filary działalności: produkcję wewnętrzną, BoomHits i Joint Venture. W pierwszych miesiącach 2022 r. mają także zostać zakończone prace nad kolejną grą Mid-Core, tym razem o tematyce sportowej” - napisano w komunikacie prasowym.

BoomBit jest producentem i wydawcą gier mobilnych.

(PAP Biznes), #BBT

jow/ asa/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości