BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody spadły w listopadzie 2021 roku o 0,4 proc. mdm i wyniosły 21,6 mln zł. Koszt prowizji platform sięgnął 1,32 mln zł (-0,7 proc. mdm), a koszty User Acquisition wyniosły 11,82 mln zł (-5,9 proc. mdm) - poinformowała spółka w komunikacie.
Jak podano, przychody pomniejszone o User Acquisition i prowizje platform wyniosły w listopadzie 8,46 mln zł, co oznacza wzrost mdm o 8,3 proc. Łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 16,7 mln.
Spółka podała, że najpopularniejszymi grami w listopadzie były Hunt Royale, Darts Club, High School Popular Girls, Construction Ramp Jumping i Kiss in Public.
Przychody z gier Hyper-Casual, które pochodzą głównie z wyświetlanych w trakcie rozgrywki reklam, wyniosły w listopadzie 12,1 mln zł.
“Grupa planuje w najbliższych tygodniach wydanie kolejnych gier tego typu przygotowywanych przez wszystkie trzy filary działalności: produkcję wewnętrzną, BoomHits i Joint Venture. W pierwszych miesiącach 2022 r. mają także zostać zakończone prace nad kolejną grą Mid-Core, tym razem o tematyce sportowej” - napisano w komunikacie prasowym.
BoomBit jest producentem i wydawcą gier mobilnych.
(PAP Biznes), #BBTjow/ asa/