Przejdź do treści

udostępnij:

Ruszyły zapisy na akcje Simple Day

Dziś ruszyły zapisy na akcje oferowane w ramach pierwszej oferty publicznej Simple Day SA, właściciela marki Twój Cel To. W ramach IPO inwestorzy mogą nabyć od 312.500 do 625.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B. Cena emisyjna została ustalona na 13,50 zł za jedną akcję. Wartość oferty publicznej wynosi do 8,4 mln zł. Celem IPO jest zwiększenie rozpoznawalności marki Twój Cel To, rozwój Spółki na rynkach UE, stworzenie nowych produktów oraz zwiększenie kapitału obrotowego Simple Day. Zapisy potrwają do 16 grudnia br. W przyszłym roku Simple Day SA chce dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect.

- Właśnie rozpoczęliśmy zapisy na nowo emitowane akcje serii B. Wierzymy, że nasz model działania oraz atrakcyjne portfolio produktów przekonają inwestorów do inwestycji w Simple Day. Sukces emisji zapewni nam m.in. zwiększenie rozpoznawalności marki i poszerzenie bazy klientów poprzez efektywne działania marketingu. Równocześnie będzie to ważny krok w drodze na NewConnect. Zapisy w ramach IPO potrwają do czwartku, 16 grudnia – mówi Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day S.A.

Szacunkowa wartość przychodów ze sprzedaży Simple Day w październiku 2021 roku wyniosła 1,59 mln zł. Z kolei w listopadzie sprzedaż osiągnęła 1,51 mln zł co w stosunku do 1,06 mln zł w listopadzie ub. roku daje wzrost o 42,5% r/r. W okresie styczeń – listopad 2021 roku, szacunkowe przychody ze sprzedaży wynoszą 17,2 mln zł.

W ramach trwającej oferty publicznej inwestorzy mają możliwość objęcia od 312.500 do 625.000 akcji serii B. Cena emisyjna wynosi 13,50 zł. Wartość Oferty Publicznej wynosi 8,4 mln zł. Przydział akcji planowany jest na 17 grudnia 2021 r.

Szczegóły IPO Simple Day znajdują się pod adresem: www.dminc.pl oraz https://simpleday.pl/

Simple Day to właściciel marki Twój Cel To, która w swojej ofercie posiada szeroki wachlarz suplementów diety. – Pomysł na Twój Cel To zrodził się z inspiracji naturalną medycyną i kulturą zdrowego trybu życia. Koncepcje produktów powstają w naszym dziale R+D, dzięki czemu na bieżąco możemy reagować na potrzeby klientów. Zainteresowanie naszymi produktami widzimy przede wszystkim ze strony płci pięknej – mówi Michał Karewicz. – Działamy na perspektywicznym rynku, który jednocześnie pozwolił nam odnaleźć niszę w obszarze dedykowanym gamingowi. Tak też powstała nasza druga marka 4TheBest, którą uruchomiliśmy w tym roku – dodaje Michał Karewicz.

Aktualnie Simple Day, w ramach swoich dwóch marek, zbliża się do miliona sprzedanych produktów.

W 2021 roku, podobnie jak w latach poprzednich, Spółka wypłaciła akcjonariuszom 100% wypracowanego zysku netto.

O spółce Simple Day:

Simple Day SA to właściciel m.in. marki Twój Cel To, oferującej szeroką paletę produktów wspomagających m.in. odchudzanie, regenerację organizmu czy uzupełnianie mikroelementów. Suplementy dedykowane są zarówno dla osób aktywnych fizycznie, jak i entuzjastów zdrowego trybu życia. Spółka posiada wykwalifikowaną kadrę doświadczonych specjalistów, co pozwala jej tworzyć wysokojakościowe produkty.

Źródło: Spółka

udostępnij: