Przejdź do treści

udostępnij:

Demolish Games podsumowuje miniony rok i ogłasza plany na 2022

Demolish Games, producent gier z gatunku symulatorów, z grupy kapitałowej Ultimate Games, podsumowuje miniony rok i ogłasza najważniejsze plany na 2022. Wśród najważniejszych wydarzeń, które miały miejsce w 2021 roku są m.in.: pozyskanie przez Spółkę 1 mln zł z publicznej emisji akcji, udostępnienie gry Car Demolition Clicker na Play Station 4 oraz Nintendo Switch oraz ogłoszenie dwóch nowych tytułów – Airship Captain oraz WW2:Underground. Jednocześnie Studio pracuje nad swoim flagowym projektem z popularnej serii Demolish and Build – Demolish and Build 3. Spółka planuje debiut na rynku NewConnect w pierwszej połowie 2022 roku.

– Rok 2021 był dla Demolish Games okresem wytężonej pracy. Najważniejszymi wydarzeniami, które miały miejsce w minionym roku są: zakończona sukcesem emisja akcji, z której pozyskaliśmy 1 mln zł, udostępnienie Car Demolition Clicker na Play Station 4 oraz Nintendo Switch oraz ogłoszenie dwóch nowych produkcji - Airship Captain i WW2:Underground. Cały czas pracujemy też nad naszym najważniejszym projektem, czyli Demolish and Build 3. Premiera projektu zaplanowana jest na początek 2023 roku, a prace przebiegają zgodnie z założeniami. Obecnie skupiamy się również na poszukiwaniu zespołów z własnymi, ciekawymi projektami – mówi Paweł Dylewski, prezes Demolish Games.

Jednym z najważniejszych wydarzeń, które miały miejsce w 2021 roku była publiczna emisja akcji przeprowadzona w dwóch transzach, dzięki której spółka pozyskała 1 mln zł. Środki z emisji zabezpieczyły prace nad dotychczasowymi projektami spółki, a także umożliwiły rozpoczęcie prac nad nowymi produkcjami.

W marcu 2021 roku gra z portfolio wydawniczego Demolish Games - Car Demolition Clicker - zadebiutowała na PlayStation 4, a miesiąc później studio udostępniło wersję na Nintendo Switch. Mechanika gry Car Demolition Clicker obejmuje niszczenie pojazdów za pomocą broni, co stanowi źródło zarobku gracza. Środki są niezbędne do rozwoju asortymentu środków bojowych i umożliwiają dostęp do kolejnych pojazdów, takich jak: tiry, buldożery czy samochody dostawcze. Wcześniej, tytuł dostępny był na PC oraz na Xbox. Gra na PC sprzedała się w liczbie ponad 7 tys. kopii, natomiast wersja na konsole przekroczyła ponad 1 tys. kopii. Za wydanie projektu na PC odpowiadało Demolish Games, wydawcą wersji konsolowych jest Ultimate Games, natomiast producentem gry jest studio Blue Sunset Games.

Ogłoszona w czerwcu nowa produkcja, czyli Airship Captain znajduje się obecnie w fazie preprodukcji. W ramach rozgrywki gracz wcieli się w rolę kapitana sterowca w steampunk'owym świecie. Do jego głównych zadań należeć będzie dbanie o kondycję statku oraz transportowanie towarów pomiędzy portami. Koniec preprodukcji planowany jest na 2023 rok, a gra ma się ukazać w wersjach dedykowanych na platformy PC oraz VR. Gra wydana będzie w trybie Early Access. W perspektywie długofalowej Demolish Games planuje rozwój tytułu o kolejne funkcjonalności, m.in. dodatkowe statki i zadania, takie jak handel towarami, polowania/łowiectwo czy walka.

W październiku na platformie steam zadebiutował drugi tytuł, czyli WW2:Underground. Jest to jednoosobowa gra z gatunku skradanek, w której gracz wciela się w rolę partyzanta w okupowanej przez nazistów Europie. Do jego głównych zadań należeć będzie sabotowanie działań wroga i wykonywanie różnorodnych misji np.: niszczenie torów kolejowych i wysadzanie mostów, kradzież ważnych dokumentów, a także zbieranie informacji wywiadowczych. Obecnie Studio bada zainteresowanie społeczności tym tytułem. Jeżeli gra spotka się z pozytywnym odbiorem – planowane jest rozpoczęcie produkcji

Równocześnie Demolish Games cały czas pracuje nad swoim najważniejszym projektem z popularnej serii Demolish and Build, czyli Demolish and Build 3. Najnowsza wersja tytułu będzie dużo bardziej rozbudowaną rozgrywkę niż poprzednie gry. W Demolish and Build 3 gracz wcieli się w rolę właściciela firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. W grze pojawią się nowy system zniszczeń oraz nowe konstrukcje budynków, a także zagrożenia m.in. porażenia prądem i pożary. W 2022 roku Spółka planuje udostępnić demo oraz prolog gry, natomiast premiera pełnej wersji produkcji planowana jest na początek 2023 roku. Gra będzie dostępna na PC i konsolach.

Oprócz prac nad kluczowym tytułem - Demolish and Build 3, a także grami Airship Captain i WW2:Underground, Studio planuje dywersyfikować zakres swojej działalności dystrybuując swoje tytuły na Nintendo Switch, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Obecnie w produkcji są porty Demolish and Build 2017 na Switch, PS i Xbox. Pierwszy tytuł z cyklu, czyli Demolish and Build 2017 sprzedał się w ponad 40 tys. kopii, natomiast gra Demolish and Build 2018 od premiery sprzedała się w ponad 140 tysiącach egzemplarzy, w tym ponad 25 tysięcy dotyczyło konsoli.

– Z optymizmem rozpoczynamy nowy rok i nie zmieniamy naszych planów dotyczących debiutu Demolish Games na rynku NewConnect. Prace nad Dokumentem Ofertowym są już na etapie finalizacji, dlatego w najbliższych tygodniach planujemy jego złożenie – dodaje Paweł Dywelski.

Spółka planuje debiut na rynku NewConnect w pierwszej połowie 2022 roku.

O spółce Demolish Games:

Demolish Games S.A. to spółka z grupy Ultimate Games, która specjalizuje się w produkcji gier z gatunku symulatorów. Studio koncentruje się na projektach z popularnej serii Demolish and Build. Największym projektem studia jest Demolish and Build 3.

Demolish Games planuje wejść na NewConnect w pierwszej połowie 2022 roku.

Źródło: Spółka

udostępnij: