Do Rady Nadzorczej PunkPirates, notowanej na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych spółki zajmującej się tworzeniem gier VR dołączył Kamil Gaworecki. Zastąpi tym samym Jana Ziemieckiego, który zrezygnował z pełnienia funkcji członka Rady Nadzorczej.
– Cieszymy się, że do Rady Nadzorczej PunkPirates dołączyła osoba bezpośrednio związana z rozwojem rynku gier w Polsce. Kamil Gaworecki to doświadczony menadżer, inwestor i finansista, od kilkunastu lat profesjonalnie związany z polskim rynkiem kapitałowym, zarówno jako zarządzający aktywami, jak i członek organów spółek publicznych. Liczymy, że jego szerokie spojrzenie na rynek przełoży się na rozwój PunkPirates – mówi Leszek Krajewski, prezes PunkPirates.
Spółka aktualnie pracuje nad wydaniem dwóch tytułów – POW POW: Dye it up! w pierwszej połowie 2022 roku i Death Manager. Spółka prowadzi także rozmowy z potencjalnymi partnerami wydawniczymi pierwszego tytułu. Kampania marketingowa POW POW Dye it up! rozpoczęła się w październiku br.
– Rynek gier przeznaczonych na VR dynamicznie zyskuje na popularności, ten segment rozrywki zmierza w bardzo ciekawym kierunku. Nowe rozwiązania technologiczne, coraz bardziej zaawansowane produkcję oraz zwiększenie saturacji rynku wysokiej jakości hardwarem przełożą się w kolejnych latach na istotny wzrost zainteresowania grami z tego segmentu. Cieszę się, że będę miał okazję wspomagać rozwój PunkPirates – dodaje Kamil Gaworecki, członek Rady Nadzorczej PunkPirates.
O spółce PunkPirates:
PunkPirates S.A. to niezależne studio gamingowe, którego główną działalnością jest produkcja gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR). Spółka samodzielnie nadzoruje produkcję, publikację i marketing autorskich tytułów. W portfolio spółki znajdują się Escape Room VR, Escape Room VR Stories, Escape Room VR Inner Voices oraz DANGER! Escape Lab. Od premiery pierwszego tytułu z serii, gry sprzedały się na platformach VR-owych w liczbie ponad 90 tys. sztuk.
PunkPirates to obecnie jedyna spółka notowana na rynku głównym GPW, która daje ekspozycję na produkcję i wydawanie gier VR.
Źródło: Spółka, #PUN