Przejdź do treści

udostępnij:

GameDesire Group przygotowuje się do skalowania Gemstone Legends na rynkach azjatyckich

GameDesire Group S.A., spółka holdingowa grupy gamingowej specjalizującej się w tworzeniu wiodących gier mobilnych free-to-play typu casual i mid-core, przygotowuje się do wprowadzenia swojej flagowej gry Gemstone Legends na rynki azjatyckie. Spółka planuje w I półroczu br. otwarcie gry dla użytkowników z Japonii oraz Korei Południowej. W ramach samego produktu, regularnie dodawane są nowe funkcjonalności i wydarzenia dla graczy. W połowie stycznia br., wdrożone zostały długo wyczekiwane przez graczy „Wojny Gildii”, które są jedną z najważniejszych funkcjonalności od soft launchu gry.

- Po udanym soft launchu gry Gemstone Legends przyszedł czas na jej dalsze skalowanie. Aktualnie mocno przygotowujemy się do wprowadzenia produktu na rynki azjatyckie. Na przełomie lutego i marca br. gra dostępna będzie na platformie dystrybucyjnej Huawei. Do Gemstone Legends wprowadzimy również 34 postacie azjatyckie, z czego 21 z nich dodane zostało 31 stycznia br. Natomiast pozostałe będą pojawiać się w kolejnych miesiącach. Z wprowadzeniem postaci wiąże się też nowy sezon PvP w klimatach Azji. W pierwszych półroczu 2022 r. planujemy również wypuścić japońską i koreańską wersję Gemstone Legends. – powiedział Marek Wylon, prezes zarządu GameDesire Group S.A.

Gemstone Legends to darmowa mobilna gra strategiczna z gatunku RPG z elementami Puzzle udostępniana w modelu free-to-play, za której produkcję odpowiada spółka zależna Stribog Games, należąca do grupy kapitałowej GameDesire Group. Gra osadzona jest w klimacie fantasy i opiera się na kolekcjonowaniu oraz ulepszaniu bohaterów. Jej wyróżnikami są rozbudowany ekwipunek, ogromna pula zróżnicowanych postaci oraz rozwinięty system specjalnych umiejętności.

W styczniu br. wdrożona została jedna z największych funkcjonalności od soft launchu produktu, którą są „Wojny Gildii”.

- Dotychczas społeczność graczy mogła grupować się w gildie i realizować różnego typu wyzwania. Nowa funkcjonalność umożliwia konfrontację z innymi gildiami w masowych bitwach GvG (Guild vs Guild). W efekcie wdrożenia Wojen Gildii, nasi gracze spędzili średnio o 26h więcej czasu w grze w miesiącu, w porównaniu do poprzedniego okresu. Jest to niebywały wynik, który przebił nasze najśmielsze oczekiwania. – dodał.

Warto zaznaczyć, że produkcja nie ma limitu czasowego rozgrywki, gdyż spółka na bieżąco pracuje nad dodawaniem nowych funkcjonalności, postaci i ciekawych wyzwań dla graczy.

- Dodatkowo w lutym ukaże się także długo wyczekiwana funkcjonalność BattlePassów, która sprawi, że każdy gracz będzie mógł otrzymywać jeszcze lepsze nagrody. Dzięki tej aktualizacji liczymy na poprawienie metryk monetyzacyjnych naszej gry, co jednocześnie powinno przełożyć się na osiągniecie jeszcze wyższych przychodów brutto. – skomentował prezes zarządu.

Gra Gemstone Legends osiągnęła blisko 2 mln USD przychodu brutto1 w trakcie soft launchu. Za jej produkcję odpowiada spółka zależna Stribog Games, należąca do grupy kapitałowej GameDesire Group.

W I kw. 2022 r., GameDesire Group S.A. planuje przeprowadzić emisję akcji w drodze oferty publicznej. Środki pozyskane z tego tytułu zamierza przeznaczyć głównie na dalsze skalowanie Gemstone Legends. Natomiast na przełomie III-IV kw. 2022 r. planuje ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

O spółce GameDesire Group:

GameDesire Group S.A. to spółka holdingowa grupy gamingowej specjalizującej się w produkcji i dystrybucji wiodących gier mobilnych free-to-play typu casual oraz mid-core z siedzibą w Krakowie. Do najważniejszych produkcji wchodzących w skład Grupy należą takie gry jak: Gemstone Legends, Animatch, Snooker Live Pro, Pool Live Pro oraz Poker Live Pro.

Źródło: Spółka

udostępnij: