Deli2 jutro rozpoczyna kampanię crowdinwestingową, spółka zamierza pozyskać od inwestorów 2 mln zł | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
07 mar 2022, 08:47

Deli2 jutro rozpoczyna kampanię crowdinwestingową, spółka zamierza pozyskać od inwestorów 2 mln zł

Już jutro, 8 marca, spółka Deli2 przy współpracy z platformą Beesfund rozpoczyna kampanię crowdinwestingową. Celem emisji jest pozyskanie kwoty 2 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na dalszy dynamiczny rozwój Deli2. Zapisy na akcje spółki potrwają do 27 kwietnia br. Docelowo Deli2 planuje zadebiutować na NewConnect.

- Dynamiczny rozwój marki Deli2 jest dowodem słusznie obranej strategii, opartej przede wszystkim na jakości oraz różnorodności oferowanych produktów. Zarówno platforma zakupowa, jak i premierowy sklep stacjonarny zostały docenione przez klientów. Nasze ambicje są znacznie większe, dlatego zdecydowaliśmy się na emisję akcji na platformie Beesfund. - informuje Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. – Stale śledzimy obowiązujące trendy oraz zachowania konsumentów i widzimy duży potencjał rynku premium w segmencie e-grocery. Naszym głównym założeniem na najbliższe dwa lata jest dotarcie z ofertą do łącznie 6 aglomeracji oraz 10 mln klientów. W perspektywie dwóch lat chcemy dołączyć do grona spółek publicznych. - informuje Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2.

Kampania crowdinwestingowa Deli2 wystartuje 8 marca przy współpracy z platformą Beesfund i potrwa do 27 kwietnia. Celem emisji jest pozyskanie od inwestorów 2 mln zł. Zebrane środki zostaną przeznaczone na rozwój technologiczny platformy, w tym uruchomienie aplikacji mobilnej, a także wspomnianą ekspansję geograficzną, pozyskanie lokalnych dostawców, optymalizację logistyczną, wdrożenie nowych usług oraz przygotowanie modelu subskrybcyjnego.

Deli2 to innowacyjny podmiot na polskim rynku spożywczym, który oferuje produkty najlepszych delikatesów, manufaktur, piekarni, winiarni i sklepów z żywnością ekologiczną. Sklep online deli2.pl powstał w grudniu 2020 roku, w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania produktami spożywczymi premium na polskim rynku. Obecnie marka Deli2, w innowacyjny sposób, łączy 10 000 produktów od ponad 30 renomowanych brandów z dostawą do domu w ciągu 24h. W czerwcu 2021 roku firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał z prywatnej emisji posłużył spółce m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.

- Dzięki wsparciu inwestorów, w krótkim czasie, stworzyliśmy unikalny biznes oferujący bogaty asortyment produktów z najwyższej półki. Pod tym względem nie mamy aktualnie na polskim rynku żadnej konkurencji. Nadal chcemy rozwijać ofertę najlepszych jakościowo wyrobów, pochodzących od rzemieślniczych dostawców oraz smakołyków z całego świata, niedostępnych w sklepach sieciowych. Wiemy, że dobre jakościowo produkty idealnie wpisują się w obecne trendy żywieniowe oraz rosnącą świadomość konsumentów dotyczącą zdrowego odżywiania – podsumowuje Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2.

O spółce Deli2:

Delikatesy premium Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała w Q4 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości. To innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną w jeden adres on-line. Serwis deli2.pl jako jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy online deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów. 

Źródło: Spółka

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości