Przejdź do treści

udostępnij:

Dino planuje w '22 nakłady inwestycyjne na poziomie ok. 1,5 mld zł (opis)

Grupa Dino planuje w tym roku zwiększyć nakłady inwestycyjne do 1,5 mld zł z 1,35 mld zł w 2021 roku - poinformowała spółka w raporcie. Dino chce utrzymać w tym roku wysoką dynamikę wzrostu przychodów i podobną jak w poprzednich latach dynamikę wzrostu LFL.

Jak napisał w liście do akcjonariuszy Michał Krauze, członek zarządu Dino Polska, spółka chce w tym roku przeznaczyć środki na otwarcie większej liczby sklepów niż w minionym roku. Równolegle będzie rozwijać sieć centrów dystrybucyjnych.

 

"Po otwarciu dwóch nowych centrów w 2021 r., w tym roku budujemy kolejne. Większe nakłady niż w poprzednich latach przeznaczymy na rozwój mocy produkcyjnych zakładu mięsnego Agro Rydzyna (...)" - napisał członek zarządu.

 

Krauze poinformował, że wśród priorytetów na ten rok jest zapewnienie wysokiej dostępności towarów w możliwie najlepszych cenach.

 

"W połączeniu ze stabilną kondycją konsumentów, którą obserwujemy w pierwszych miesiącach roku, powinno to pozwolić nam utrzymać wysoką dynamikę wzrostu przychodów w całym roku i podobną jak w minionych latach dynamikę wzrostu LFL" - napisał Krauze.

 

"Z kolei szybki wzrost skali działalności powinien być dla naszego biznesu czynnikiem sprzyjającym w neutralizowaniu obserwowanej od drugiego półrocza 2021 r. presji inflacyjnej na koszty działalności" - dodał członek zarządu.

 

W 2021 roku grupa otworzyła 343 nowe markety Dino, o 35 proc. więcej niż rok wcześniej. Na koniec roku sieć liczyła 1.815 sklepów.

(PAP Biznes), #DNP

 

pel/ osz/

Zobacz także: Dino Polska SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: