Przejdź do treści

udostępnij:

SFD rozpoczyna prowadzenie działalności operacyjnej na Węgrzech

Węgry to trzeci rynek zagraniczny, na którym SFD S.A. rozpoczyna sprzedaż klientom poprzez własny e-commerce. Sprzedaż produktów spółki będzie wspierana przez lokalnych ambasadorów marki, tak jak w Czechach i Słowacji, gdzie Spółka rozpoczęła działalność w zeszłym roku. Spółka przygotowuje się już do wejścia na kolejne rynki.

Kontynuujemy wchodzenie na nowe rynki zagraniczne i budowanie na nich pozycji rynkowej w najbardziej dla nas dogodnej formule sprzedaży on-line z dostawami realizowanymi z magazynu w Opolu. Otwieranie nowych sklepów e-commerce Poza Polską wspiera wzrost udziału e-commerce w całości sprzedaży. Szacujemy, że w kolejnych latach w taki sposób rozpoczniemy sprzedaż w przynajmniej kilkunastu krajach w Europie. Pracujemy nad kolejnymi rynkami. – skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – Budowanie rozpoznawalności marki i grupy odbiorców na rynku jest procesem obliczonym na lata, dlatego cieszymy, się, że wypracowaliśmy model pozwalający elastycznie kształtować naszą ofertę na poszczególnych rynkach.

Współpracę na rynku węgierskim prowadzimy z tym samym operatorem logistycznym, co w przypadku Czech i Słowacji. Nowy sklep internetowy działa pod adresem allnutrition.hu, a w ofercie znajdują się głównie produkty marek własnych. Obecnie, po rozpoczęciu sprzedaży w Czechach oraz na Słowacji, udział sprzedaży tych dwóch rynków kształtuje się na poziomie kilku procent łącznej sprzedaży e-commerce. Spółka zamierza kontynuować ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Obecnie Spółka nie rozważa otwierania sklepów stacjonarnych poza Polską, chociaż ta formuła sprzedaży jest potrzebna i dobrze funkcjonuje w Polsce.

O SFD S.A.

półka posiada największy w Polsce sklep internetowy z suplementami i odżywkami, 14 stacjonarnych sklepów własnych, 68 sklepów franczyzowych oraz jest właścicielem takich marek jak ALLNUTRITION czy SFD NUTRITION. SFD współpracuje z partnerami polskimi i zagranicznymi w zakresie dostaw i produkcji odżywek i suplementów diety, żywności dietetycznej oraz akcesoriów sportowych. Spółka ma 8 000 produktów w swojej ofercie. Dostawcami Spółki jest ponad 100 wyselekcjonowanych producentów z całego świata. Spółka zaopatruje się bezpośrednio u producentów i importerów tych towarów. SFD S.A. współpracuje także z producentami odżywek, suplementów diety i akcesoriów sportowych zlecając produkcję 36 wyspecjalizowanym w danych produktach podwykonawcom. SFD S.A. posiada własne zaplecze magazynowo-handlowe. Sprzedaż produktów prowadzona jest przez portale internetowe. Jednocześnie spółka rozwija sieć sklepów własnych i sklepy franczyzowe.

Źródło: Spółka, #SFD

udostępnij: