BoomBit szacuje, że miał w kwietniu 27,62 mln zł przychodów, więcej mdm o 24,3 proc.
BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w kwietniu 27,62 mln zł, co oznacza wzrost o 24,3 proc. mdm - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
Koszty prowizji platform wyniosły 2,25 mln zł (+11,8 proc. mdm), a wydatki na User Acquisition (UA) 16,82 mln zł (+25,8 proc. mdm).
W rezultacie przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wzrosły w kwietniu do 8,56 mln zł (+25,1 proc. mdm).
Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu wyniosła 28,5 mln.
“Ponad 27 mln zł przychodów z gier to najlepszy tegoroczny miesięczny wynik i drugi rezultat w historii. Cały czas intensywnie pracujemy nad grami z naszego portfolio, które aktualizujemy i promujemy wykorzystując narzędzia User Acquisition. W tym miesiącu poza najbardziej dochodowymi tytułami z segmentu Mid-Core - Hunt Royale i Darts Club, które od wielu miesięcy znajdują się wśród najpopularniejszych tytułów, warto też zwrócić uwagę na Crazy Plane Landing" - poinformował w komunikacie prasowym prezes Marcin Olejarz.
"Dobrze radzą sobie też nowe gry HC, które wydaliśmy w tym roku. Na przełomie marca i kwietnia premierę miał Try to Fly, czyli nowa gra HC, która stanowi połączenie sprawdzonych, mobilnych mechanik z nowymi elementami rozgrywki oraz animacjami typu ragdoll. Ten tytuł również znalazł się w czołówce naszych najlepiej zarabiających gier" - dodał.
BoomBit jest producentem i wydawcą gier mobilnych.
(PAP Biznes), #BBTsar/ ana/
