Przejdź do treści

udostępnij:

The Medium z 4 nominacjami do nagród Digital Dragons

Gra polskiego studia Bloober Team otrzymała aż 4 nominacje przyznane przez jury w tegorocznej edycji konkursu Digital Dragons. Już 16 maja br., The Medium powalczy o wygraną w kategoriach związanych z designem, oprawą audio-wizualną oraz o prestiżowy tytuł „Najlepszej Polskiej Gry”.

Digital Dragons to jedna z największych konferencji B2B branży gier w Europie, już od 10 lat organizowana przez Krakowski Park Technologiczny. Podczas jubileuszowej edycji, która odbędzie się w dniach 16-17 maja br. w Centrum Kongresowym ICE Kraków, nie zabraknie wykładów, paneli dyskusyjnych z udziałem wybitnych ekspertów branży gamedev czy przestrzeni dla networkingu. Najważniejszym punktem programu będzie jednak coroczna gala, podczas której wręczone zostaną nagrody dla najlepszych polskich i zagranicznych gier.

W tym roku aż 4 statuetki mają szanse trafić do studia Bloober Team, za sprawą premiery jednego z jego największych dotychczasowych projektów – The Medium, które przenosi gracza do dwóch równolegle istniejących światów - rzeczywistego i duchowego, pełnego grozy, koszmarów. Dystopijny surrealizm i doskonała oprawa graficzna, inspirowana twórczością Zdzisława Beksińskiego, zostały docenione przez jury tegorocznej edycji Digital Dragons, które nominowało grę w kategoriach: „Najlepszy Polski Design” oraz „Najlepszy Polski Game Art”. W konkursie wyróżniono również charakterystyczną ścieżkę dźwiękową, stworzoną przez Arkadiusza Reikowskiego oraz Akirę Yamaokę, którzy otrzymali nominację w kategorii „Najlepszy Polski Oryginalny Soundtrack”. The Medium powalczy również o najważniejszy tytuł – „Najlepszej Polskiej Gry”, co byłoby niewątpliwym wyróżnieniem dla polskiego studia i pięknym zwieńczeniem kilku lat intensywnych prac nad tytułem dla wszystkich zaangażowanych w proces produkcji.

Ciężko przewidzieć, co wydarzy podczas gali, ale sam fakt, że mamy aż 4 nominacje to wielkie wyróżnienie. The Medium to dla nas ważny projekt, pod którym wszyscy się z dumą podpisujemy. Ta gra utwierdziła nas w przekonaniu, że jako polskie studio, którego DNA tkwi w horrorach, możemy dużo i będziemy sięgać po jeszcze więcej. Z ogromną ekscytacją czekam na Digital Dragons – cieszę się, że w Krakowie mamy wydarzenie, które przez dwa dni skupia całą branżę w jednym miejscu – mówi Tomasz Gawlikowski, CMO Bloober Team.

Zwycięzców Digital Dragons 2022 poznamy już 16 maja podczas uroczystej gali.

Na dwudniowej konferencji w strefie wystawców znajdzie się stoisko Bloober Team. Podczas prelekcji pojawią się także przedstawiciele studia w roli mówców. Danuta Psuty, doświadczona Level designerka, opowie o wymagających projektach i organizacji porządku pracy w tworzeniu scenariuszy. Z kolei Piotr Babieno, prezes Bloober Team weźmie udział w panelu na temat inwestowania w gamedev.

O spółce Bloober Team:

Bloober Team S.A. to jeden z trzech najważniejszych (obok Capcom i Konami) światowych producentów gier z gatunku psychological horror. Studio kładzie nacisk na tworzenie wyjątkowych i poruszających graczy produkcji. Najnowsza gra, The Medium, odniosła sukces biznesowy i artystyczny - w zaledwie 24 godziny pokryła koszty produkcji i marketingu, a ponadto została ciepło przyjęta przez graczy (88 proc. pozytywnych recenzji na Steam). Kolejnym projektem spółki jest tytuł o nazwie kodowej “Black”, którego data premiery nie została jeszcze ogłoszona. Bloober Team jest notowany na NewConnect od 2011.

Źródło: Spółka, #BLO

udostępnij: