Przejdź do treści

udostępnij:

Emplocity 3-krotnie zwiększyło przychody w pierwszym kwartale br.

Emplocity SA, spółka technologiczna zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, po pierwszym kwartale br. osiągnęła 829,5 tys. zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi 223 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2021 r. (256,7 tys. zł). Wyniki sprzedażowe przełożyły się na osiągnięcie rentowności EBITDA. W raportowanym okresie Emplocity miało 152,2 tys. zł wyniku EBITDA, w porównaniu do straty 119,7 tys. zł w pierwszym kwartale ubiegłego roku.

- Pierwszy kwartał upłynął w Emplocity bardzo intensywnie. Rozpoczynaliśmy nowe projekty i finalizowaliśmy rozpoczęte wcześniej. Nasz projekt dla Agencji Wywiadu jest już w końcowej fazie. Wkrótce podsumujemy rezultaty. – powiedział Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i Prezes Zarządu Emplocity SA. - W rezultacie naszych działań osiągnęliśmy rentowność na poziomie EBITDA i jesteśmy bliscy rentowności na wyniku netto. Wszystko przebiega zgodnie z przedstawionymi prognozami. Przygotowujemy się do złożenia Dokumentu informacyjnego na GPW. Nastąpi to zapewne już za kilka-kilkanaście dni. Chcemy zadebiutować na NewConnect jako innowacyjna i rentowna Spółka – zakończył Krzysztof Sobczak.

W ubiegłym roku Emplocity przeprowadziło ofertę publiczną akcji. W ramach procesu Spółka pozyskała 1,5 mln zł. Środki z emisji zostały przeznaczane na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży.

Pod koniec drugiego kwartału 2022 roku Spółka planuje zadebiutować na rynku NewConnect.Będzie to kolejny kroki na drodze do globalnego sukcesu Emplocity.

O spółce Emplocity:

Emplocity S.A. powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie. Emplocity  tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.

Rozwiązanie Emplocity łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

  • EMPLOBOT - chatbot automatyzujący proces rekrutacji i komunikacji z kandydatami,
  • INTRABOT - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, Kadry i płace, Helpdesk IT),
  • Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).

Źródło: Spółka

udostępnij: