Przejdź do treści

udostępnij:

Kubota zamknęła 1 kwartał z 47% wzrostem przychodów

Kubota S.A. zamknęła 1. kwartał 2022 r. z 2,97 mln przychodu, co daje 47% wzrost przychodów wobec analogicznego okresu w 2021 r. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 147 tys. PLN.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w sezonowo najsłabszym dla nas kwartale osiągnęliśmy taki poziom rentowności – mówi Alina Sztoch, CEO i Co-founderka marki Kubota. – Mimo wielu dramatycznych wydarzeń na arenie międzynarodowej, w tym wojny w Ukrainie, Spółka w 1. kwartale roku zrealizowała wszystkie planowane działania:

  • Wypuszczenie klapków kibica Handball, oficjalnego produktu Polskiego Związku Piłki Ręcznej. Limitowana edycja klapków jest sprzedawana wyłącznie na stronie kubotastore.pl.
  • Kolejna już współpraca z mBankiem, w której za założenie konta bankowego w mBanku można było odebrać voucher na klapki Rzep w naszym sklepie online. Wcześniejsza edycja kampanii z mBankiem uznana została przez socialpress.pl za jedną z najlepszych kampanii w 2021 r.
  • Promocja klapków basenowych w ponad 3000 sklepów Jeronimo Martins Polska.
  • Wypuszczenie wspólnej kolekcji z Reserved, gigantem polskiej mody. Dla Reserved była to pierwsza kolekcja realizowana z inną polską marką. Cała akcja była wsparta szeroką kampanią marketingową z udziałem takich influencerów jak m.in.: Margaret, Ola Sworowska czy Neen Nah – dodaje prezeska Spółki.

Kubota realizuje plan i zmierza na NewConnect

Spółka zrealizowała wszystkie plany przychodowo-dochodowe na 1. kwartał i podtrzymuje ambitne plany na koniec roku, w tym m.in. osiągnięcie pułapu 20 mln przychodów oraz wprowadzenie akcji do ASO NewConnect. 

Pozyskane z emisji środki pozwalają nam na utrzymanie wysokiego tempa rozwoju, przy jednoczesnym zachowaniu komfortowej struktury bilansu. Jeżeli chodzi o debiut na NewConnect, aktualnie jesteśmy na etapie rejestracji akcji w depozycie KDPW. W ciągu kilku tygodni akcje powinny pojawić się na rachunkach maklerskich inwestorów. Następnie, na przełomie 2. i 3. kw. bieżącego roku zamierzamy złożyć wniosek o wprowadzenie na NewConnect. Termin debiutu na rynku NewConnect zależy od tego, jak długo wniosek będzie rozpatrywany – mówi Alina Sztoch. – Wyniki osiągnięte w kwietniu i plany rozwojowe sugerują, iż 2. kwartał będzie bardzo mocny w naszym wykonaniu. Prawdopodobnie najlepszy w całej dotychczasowej historii firmy. Będzie mieć miejsce premiera nowej kolekcji odzieży oraz kilka mini kolekcji klapków. Planujemy mocne kampanie marketingowe i współprace z dużymi partnerami biznesowymi. Biorąc to pod uwagę, prosimy inwestorów o cierpliwość, zaufanie oraz wsparcie w budowaniu silnej, polskiej marki. Dążymy do tego, by debiut rynkowy poprzeć mocnymi, ugruntowanymi wynikami finansowymi i rozwojem skali działalności Spółki – dodaje prezeska Kubota S.A.

Źródło: Spółka

udostępnij: