Przejdź do treści

udostępnij:

Cyfrowy Polsat przewiduje niski jednocyfrowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej w 2022 roku

Cyfrowy Polsat spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2022 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski.

"Zaktualizowane tegoroczne prognozy Starcomu to 1,5 proc. wzrostu. Zakładamy niski, jednocyfrowy wzrost tego rynku w 2022 roku" - powiedział Janowski.

Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły w pierwszym kwartale 2022 r. o 0,6 proc. do 273 mln zł, podczas, gdy cały rynek wzrósł o 0,5 proc. do 960 mln zł.

(PAP Binzes)

epo/ asa/

Zobacz także: Cyfrowy Polsat SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: