Przejdź do treści

udostępnij:

Bloober Team ponownie w posiadaniu praw wydawniczych i dystrybucyjnych do Layers of Fear 2

Bloober Team, wspólnie z Gun Media, wypracował porozumienie, na mocy którego do krakowskiej spółki wróci pełnia praw publishingowych i dystrybucyjnych do gry Layers of Fear 2. Firma kontynuuję w ten sposób realizację strategii wzmacniania swoich IP.

- Na mocy porozumienia z Gun Media zostaliśmy wyłącznym posiadaczem praw do wydania i dystrybucji Layers of Fear 2. Jest to dla nas ważny krok w realizacji naszej długoterminowej strategii. Chcemy by nasze IP były w jak największym stopniu obsługiwane wewnętrznie - komentuje Piotr Babieno, prezes spółki.

Layers of Fear 2 to pierwszoplanowy horror psychologiczny, gdzie gracz wciela się w postać aktora u szczytu sławy, który ma zagrać życiową rolę u wybitnego reżysera. Plan zdjęciowy mieści się na ogromnym transatlantyckim liniowcu. Szybko wychodzi na jaw, że statek jest opustoszały, a bohaterowi towarzyszy tylko głos reżysera. Gra została wydana w 2019 roku na PC, Xbox One oraz PlayStation 4 i stała się jedną z ważniejszych premier ze swojego gatunku w tamtym roku. Jeden z największych portali gamingowych, IGN, wystawił mu ocenę 9/10, a tytuł otrzymał aż 7 nominacji podczas gali Digital Dragons Awards 2019.

- Layers of Fear to jedna z naszych najważniejszych marek. Udało nam się stworzyć brand, który jest już bardzo rozpoznawalny wśród fanów horrorów. Wiemy jak duży ma potencjał, a teraz mamy pełną swobodę przy wszystkich działaniach związanych z drugą częścią. Planujemy dalsze kroki, aby w niedalekiej przyszłości cała marka Layers Of Fear przynosiła jeszcze większe przychody - kończy Piotr Babieno.

Obecnie studio pracuje nad produktem w uniwersum Layers of Fear, który powstaje na silniku Unreal Engine 5. 

O spółce Bloober Team:

Bloober Team S.A. to jeden z trzech najważniejszych (obok Capcom i Konami) światowych producentów gier z gatunku psychological horror. Studio kładzie nacisk na tworzenie wyjątkowych i poruszających graczy produkcji. Najnowsza gra, The Medium, odniosła sukces biznesowy i artystyczny - w zaledwie 24 godziny pokryła koszty produkcji i marketingu, a ponadto została ciepło przyjęta przez graczy (88 proc. pozytywnych recenzji na Steam). Kolejnym projektem spółki jest tytuł o nazwie kodowej “Black”, którego data premiery nie została jeszcze ogłoszona. 

Bloober Team jest notowany na NewConnect od 2011, jednak spółka niedawno ogłosiła chęć przeniesienia swoich notowań na rynek główny GPW. Debiut na dużym polskim parkiecie ma nastąpić w 2022 roku.

Źródło: Spółka, #BLO

udostępnij: