Spółka GAMIVO odnotowała ponad 4 mln użytkowników
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, odnotował łącznie 4 mln zarejestrowanych użytkowników serwisu. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba osób korzystających z platformy GAMIVO wzrosła aż o 43 procent. Za dynamiczny wzrost liczby użytkowników serwisu odpowiadają m.in. współprace, które GAMIVO nawiązało w ostatnich miesiącach. Zaliczyć można do nich kooperacje z izraelskim producentem gier Plarium czy popularną siecią sklepów Żabka.
Czteromilionowy użytkownik platformy zarejestrował się w drugiej połowie maja br. Na początku II kwartału 2021 roku z platformy korzystało około 2,8 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 43 procent w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
- Dołączenie użytkownika numer 4.000.000 ma znaczenie symboliczne, ale jednocześnie dobitnie pokazuje naszą skalę działania i to jak konsekwentnie budujemy zasięg serwisu. To dowód, że skutecznie rozwijamy ofertę i prowadzimy efektywny marketing. W ostatnich miesiącach nawiązaliśmy istotne współprace, które bezpośrednio przełożyły się na wzrost liczby użytkowników serwisu. To właśnie między innymi dzięki kooperacji z Plarium czy Żabką odnotowujemy tak dynamiczny przyrost nowych użytkowników – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.
W ostatnich miesiącach GAMIVO nawiązało ważne współprace, dzięki którym pozyskało wielu nowych klientów. Jednocześnie Spółka nieustannie dokłada starań i dba o lojalność obecnych już klientów serwisu. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji. Dzięki temu stopień satysfakcji klienta stale wynosi około 90 proc., natomiast ocena w serwisie Trustpilot w I kwartale 2022 wyniosła 4,4 na 5 gwiazdek.
- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupiamy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrożyliśmy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO są lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb konkretnych użytkowników. Prowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, jesteśmy w stanie zaproponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.
Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł, czyli o 10 proc. więcej niż w IV kwartale ur.
O spółce GAMIVO:
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Źródło: Spółka, #GMV