LPP chce w przyszłym roku zwiększyć powierzchnię handlową o ok. 15 proc.
LPP chce w przyszłym roku zwiększyć powierzchnię handlową o ok. 15 proc., w kolejnym roku o 10-15 proc. - poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
"Nasz plan w perspektywie 2-3-letniej zakłada, by w przyszłym roku zwiększyć powierzchnię handlową o ok. 15 proc. i w kolejnym 2024 roku również o 10-15 proc., głównie dzięki rozwojowi marki Sinsay na rynkach europejskich" - powiedział Lutkiewicz na telekonferencji dla inwestorów.
Na koniec kwietnia grupa LPP miała 1.760 sklepów stacjonarnych (bez uwzględnienia salonów w Rosji) o łącznej powierzchni 1.458 tys. m kw. w 25 krajach.
Celem grupy na 2022/23 rok jest powierzchnia handlowa w wysokości 1.878 tys. m kw (przy braku Rosji).
(PAP Biznes), #LPP
pel/ ana/
