Przejdź do treści

udostępnij:

LPP chce w przyszłym roku zwiększyć powierzchnię handlową o ok. 15 proc.

LPP chce w przyszłym roku zwiększyć powierzchnię handlową o ok. 15 proc., w kolejnym roku o 10-15 proc. - poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

"Nasz plan w perspektywie 2-3-letniej zakłada, by w przyszłym roku zwiększyć powierzchnię handlową o ok. 15 proc. i w kolejnym 2024 roku również o 10-15 proc., głównie dzięki rozwojowi marki Sinsay na rynkach europejskich" - powiedział Lutkiewicz na telekonferencji dla inwestorów.

 

Na koniec kwietnia grupa LPP miała 1.760 sklepów stacjonarnych (bez uwzględnienia salonów w Rosji) o łącznej powierzchni 1.458 tys. m kw. w 25 krajach.

 

Celem grupy na 2022/23 rok jest powierzchnia handlowa w wysokości 1.878 tys. m kw (przy braku Rosji).

(PAP Biznes), #LPP

 

pel/ ana/

Zobacz także: LPP SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: