DigitalFirst.AI kończy kampanię na AppSumo z rewelacyjnym wynikiem
DigitalFirst.AI, polski startup z sektora MarTech, zakończył trwającą osiem tygodni kampanię na AppSumo - największym na świecie marketplace sprzedającym produkty cyfrowe. Celem startupu była przede wszystkim walidacja produktu na użytkownikach z całego świata i zebranie wartościowego feedbacku. Podczas kampanii sprzedało się ponad 2000 kont, a w pierwszym tygodniu jej trwania DF.AI było najlepiej sprzedającym się narzędziem.
AppSumo to największy na świecie, globalny marketplace oferujący sprzedaż produktów cyfrowych po obniżonej cenie, w dożywotniej ofercie. Tak zwany lifetime deal kosztuje zazwyczaj 90% podstawowej ceny w skali roku. Klienci platformy to osoby interesujące się nowymi technologiami oraz szukające narzędzi z różnych obszarów marketingowo - biznesowych w promocyjnych cenach. Sprzedawcy to startupy na wczesnym etapie rozwoju produktów, twórcy oprogramowania, narzędzi czy aplikacji, którym Appsumo pomaga wejść na rynek sprzedając i promując ich rozwiązania. Platforma, dzięki zaangażowanej społeczności pomaga dotrzeć do szerszego grona odbiorców, przetestować produkt na użytkownikach z całego świata i zebrać feedback niezbędny do dalszego rozwoju.
- Kampania na AppSumo to nasza świadoma decyzja, aby sprawdzić nasze narzędzie na rynku globalnym. Otrzymaliśmy sporą ilość wartościowego feedbacku, który pozwoli nam udoskonalić roadmapę, a następnie wprowadzić zmiany i pożądane przez użytkowników rozwiązania. Zbudowaliśmy również wokół naszego produktu społeczność angażując użytkowników poprzez grywalizację związaną z wykorzystaniem naszego narzędzia – komentuje Rafał Tromczyński, CEO DigitalFirst.AI
DigitalFirst.AI to polski startup z sektora MarTech tworzący platformę, która na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. Platforma, dzięki silnikowi rekomendacji działań, pomaga growth hackerom, marketerom oraz agencjom marketingowym obsługiwać większą ilość klientów, oszczędzać czas oraz zmniejszać koszty.
Podsumowanie kampanii:
- Średnia ocena produktu: 4,71/5
- Ponad 2000 sprzedanych kont
- Ponad 200 tys. $ ze sprzedaży
- To była przyjemność pracować z tak zmotywowanym, bystrym i pracowitym zespołem. Wyniki ich kampanii nie tylko świadczą o tym, jak wspaniałe narzędzie stworzyli, ale także podkreślają ich oddanie dla klientów. Nie mógłbym życzyć sobie bardziej godnego naśladowania partnera – podsumowuje Diego z zespołu AppSumo
- Warto również dodać, że AppSumo zaprosiło nas do wzięcia udziału w kolejnej kampanii, a robią to niezwykle rzadko, więc tym bardziej cieszymy się, że nasze narzędzie jest odbierane bardzo pozytywnie. Dzięki nadchodzącym inwestycjom będziemy w stanie rozwinąć produkt i bardziej dopasować go do potrzeb rynku – dodaje Rafał Tromczyński
O spółce DigitalFirst.AI:
DigitalFirst.AI to polski startup z sektora MarTech tworzący platformę, która na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy USP produktu, rekomenduje taktyki, które osadzone w lejku sprzedażowym tworzą strategię marketingową dostosowaną pod założony przez klienta cel. Platforma, dzięki silnikowi rekomendacji działań, pomaga growth hackerom, marketerom oraz agencjom marketingowym obsługiwać większą ilość klientów, oszczędzać czas oraz zmniejszać koszty. Jest to narzędzie typu SaaS + marketplace, które z jednej strony działa w modelu subskrypcyjnym, a z drugiej buduje społeczność growth hackerów dając im możliwość zarabiania na stworzonych taktykach.
Źródło: Spółka