Spółka portfelowa Zago Capital – Lab One nawiązała współpracę z Krzysztofem Piątkiem
Lab One, spółka e-commerce zajmująca się produkcją i sprzedażą online suplementów diety, nawiązała współpracę marketingową z reprezentantem Polski w piłce nożnej – Krzysztofem Piątkiem. Spółka portfelowa funduszu Zago Capital współpracuje również z innymi czołowymi sportowcami i influencerami, takimi jak Michał Karmowski czy Jakub Mauricz.
Lab One to polski producent wysoko jakościowych suplementów diety, probiotyków oraz kosmetyków witaminowych. Produkty firmy dedykowane są osobom, które dbają o zdrowie jelit, ogólne samopoczucie, utratę wagi, spalanie tłuszczu, budowanie masy mięśniowej, czy zdrową skórę.
- Nasz fundusz skupia się na spółkach z segmentu beauty oraz health & lifestyle. Widzimy, że w tych segmentach, typowo skierowanych do klienta detalicznego, najlepsze rezultaty przynoszą współprace z cenionymi i dbającymi o zdrowie oraz własny rozwój gwiazdami sportu, dietetykami czy influencerami. Cieszę się, że Krzysztof Piątek, obok takich postaci jak Radosław Słodkiewicz, Paweł Głuchowski czy Iwona Wierzbicka dołączył do teamu Lab One – komentuje Piotr Zagożdżon, wiceprezes Zago Capital.
Krzysztof Piątek to ceniony reprezentant polski w piłce nożnej, który w listopadzie będzie reprezentował nasz kraj na mistrzostwach świata w Katarze. Na co dzień występuje na pozycji napastnika we włoskim klubie ACF Fiorentina. W przeszłości grał w takich klubach jak Hertha Berlin, AC Milan czy Genoa CFC. W swoich social mediach Piątek posiada prawie milion obserwujących.
- Jestem ekspertem w kategorii rynku beauty, health & lifestyle i obecnie rola ambasadora marki jest jedną z wielu kluczowych strategii prowadzących do sukcesu. Współpraca musi być odpowiednio przemyślania i przygotowana. Widzę to na przykładzie mojej marki Beautamine, której ambasadorką jest znana celebrytka – Natalia Siwiec. Widzimy, że odpowiednia strategia pozycjonowania produktów, skierowanych do dobrze wyselekcjonowanej grupy docelowej przynosi zadowalające rezultaty – dodaje Piotr Zagożdżon.
Zago Capital to fundusz o wartości 100 mln euro, który koncentruje się na inwestycjach w firmy e-commerce z branży beauty, health oraz wellness działające w całej Europie. Poza Lab One, w portfolio funduszu znajdują się takie spółki jak NobleHealth, PLT Group, czy niedawno przejęty Niemchem. Oprócz tego, fundusz posiada kilka marek własnych, m.in. Whitify, czy Jelly Bear Hair.
- Nasz plan inwestycyjny zakłada zainwestowanie do 2023 roku 100 mln EUR w około 30 spółek z sektora direct to consumer i e-commerce. Plan ten jest realizowany w sposób dynamiczny i konsekwentny. Często prowadzimy rozmowy z podmiotami, które naszym zdaniem wpisują się w nasze cele strategiczne i ramy inwestycyjne, aby zbudować pokaźny i solidny portfel aktywów pod zarządzaniem (AUM). Jesteśmy bardzo blisko ogłoszenia kolejnej potencjalnej akwizycji, tym razem poza granicami Polski. Nadchodzący okres zapowiada się bardzo ekscytująco - podsumowuje Nadahl Shocair, prezes zarządu Zago Capital.
O spółce Zago Capital:
Zago Capital I to Alternatywna Spółka Inwestycyjna (ASI), która posiada licencję wydaną przez KNF. Fundusz o wartości 100 mln EUR koncentruje się na inwestycjach w firmy e-commerce z branży health, wellness oraz beauty działające w całej Europie. Zago Capital I ma holistyczne podejście do inwestycji. Jest aktywnym inwestorem, który angażuje się w działalność operacyjną spółek portfelowych.
Spółki portfelowe:
- NobleHealth – firma e-commerce działająca w branży beauty, obecna na rynku od 2009 roku. Oferuje suplementy diety i profesjonalne kosmetyki. Ich produkty są nagradzane za jakość i dbałość o składniki, których zawartość jest niespotykana na polskim rynku.
- PLT Group – multibrandowa firma e-commerce, która sprzedaje swoje marki lifestyle i wellness w 23 krajach, posiadając ponad 80 marek i 810 stron internetowych.
- Lab One – firma e-commerce działająca w branży beauty, która jest producentem suplementów, kosmetyków i probiotyków. Lab One współpracuje ze znanymi osobistościami ze świata sportu i dietetyki, takimi jak Krzysztof Piątek, Michał Karmowski, czy Jakub Mauricz.
- Niemchem - największy sklep e-commerce w Polsce sprzedający najlepsze niemieckie marki środków czystości i higieny do ponad 800 tys. gospodarstw domowych
Źródło: Spółka
