Przejdź do treści

udostępnij:

Onlybio.life uruchomiło pierwszą na świecie darmową aplikację do indywidualnej pielęgnacji włosów

Onlybio.life, spółka zależna z Grupy Hub.Tech uruchomiła aplikację mobilną OnlyBio Stories. Jest to pierwsza na rynku aplikacja, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. Nowy projekt Spółki wpisuje się w strategię rozwoju nowych technologii wspierających sprzedaż kosmetyków.

- Cieszymy się, że jako pierwsi, wyprzedzając największe koncerny kosmetyczne, stworzyliśmy dedykowaną aplikację do indywidualnej pielęgnacji włosów. Chcemy edukować nasze klientki oraz doradzać wybór najbardziej odpowiednich kosmetyków z naszych linii produktowych, tak żeby ich satysfakcja i zadowolenie było najwyższe. Liczymy, że dzięki aplikacji, z jednej strony zlojalizujemy nasze obecne klientki, z drugiej będzie to magnes na pozyskanie nowych – komentuje Marta Iwanowska - Giler, brand manager Onlybio.life.

W OnlyBio Stories każdy plan został opracowany z najwyższą starannością, tak aby najlepiej pomóc dbać o skórę głowy i włosy oraz osiągnąć cele pielęgnacyjne. Żaden rytuał ani żaden kosmetyk nie pojawia się w planie przypadkowo. Bezpośrednio z poziomu aplikacji użytkownik może dokonać zakupu produktu Spółki wchodząc w zakładkę „Półka" i klikając (w prawym górnym rogu) przycisk dodaj produkt.

- Istotnym elementem naszej strategii wzrostu jest rozwój nowych technologii. Konsekwentnie śledzimy trendy rynkowe i zachowania użytkowników. W ostatnim czasie zauważyliśmy dynamiczny wzrost znaczenia personalizacji i indywidualnego podejścia w ramach realizowanych planów. Dodając do tego trend „mobile first” wśród naszych klientek, jestem głęboko przekonany o sukcesie aplikacji OnlyBio Stories – dodaje Marta Iwanowska- Giler.

O HUB.TECH spółce:

HUB.TECH S.A. (dawniej Boruta-Zachem S.A.) prowadzi działalność, która skupiona jest na trzech głównych obszarach:

  • produkcji ekologicznych środków powierzchniowo czynnych – biosurfaktantów i ekologicznych kosmetyków,
  • badaniach i rozwoju innowacyjnych rozwiązań biotechnologicznych,
  • produkcji barwników i pigmentów.

Grupa jest liderem na krajowym rynku ekologicznych kosmetyków, a jej działalność jest realizowana dzięki własnym laboratoriom oraz z wykorzystaniem nowoczesnych linii produkcyjnych. Produkty wytwarzane w ww. technologii sprzedawane są pod marką OnlyBio – oferującą produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji ciała dorosłych oraz dzieci od pierwszego dnia życia oraz Stars.Space – specjalizującą się w monetyzacji influencer marketingu, która w październiku 2021 roku pozyskała dzięki emisji akcji 4,55 mln zł, bijąc tym samym rekord polskiego equity crowdfundingu.

Jednocześnie firma jest uznanym producentem barwników, pigmentów, rozjaśniaczy optycznych oraz innych środków chemicznych.

Od 2014 r. HUB.TECH S.A. jest spółką notowaną na rynku NewConnect

Źródło: Spółka, #HUB

udostępnij: