Helping Hand zakończyła z sukcesem kolejną rundę finansowania
HH24, spółka będąca właścicielem platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand, pozyskała w kolejnej rundzie inwestycyjnej ponad 3,9 mln złotych. Środki zostaną przeznaczone na wprowadzenie nowej wersji technologicznej platformy i jej nowych funkcjonalności, a także na dalszy rozwój narzędzi terapeutycznych i rozbudowę treści. Firma planuje również powiększenie zespołu zarządzającego.
W zakończonej właśnie rundzie finansowania Helping Hand pozyskała ponad 3,9 mln złotych m.in. na rozwój produktu w sferze technologicznej oraz rozbudowę treści w języku polskim i angielskim, jak i powiększenie zespołu. Wśród nowych udziałowców HH24, spółki zarządzającej platformą, są krajowi przedsiębiorcy, finansiści i inwestorzy prywatni, wspierający innowacyjne spółki.
– Pozyskanie nowych funduszy na rozwój Helping Hand to dowód zaufania inwestorów i ich wiary w perspektywy rozwoju naszej spółki. Równocześnie mamy poczucie, że Helping Hand to nie tylko przedsięwzięcie biznesowe, ale także ważna misja społeczna - aby dbałość o dobrostan stała się nieodłącznym elementem stylu życia każdego człowieka. Nie ma wątpliwości, że pogarszający się stan zdrowia psychicznego społeczeństwa wymaga łatwo dostępnych oraz przystępnych cenowo narzędzi psychoedukacyjnych i programów terapeutycznych. Dlatego też w Helping Hand, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, osoby potrzebujące wsparcia mogą je uzyskać drogą online, w pełni anonimowo i całodobowo – czyli w dowolnym miejscu i o dowolnej porze – powiedział Mariusz Kozłowski, współzałożyciel, Helping Hand oraz główny udziałowiec i Prezes Zarządu w HH24, spółce zarządzającej platformą.
– W Helping Hand koncentrujemy się przede wszystkim na psychoedukacji i profilaktyce zdrowia psychicznego. Pracujemy z ponad 100 najwyżej klasy ekspertami krajowymi i zagranicznymi - psychologami, psychoterapeutami i trenerami. Zapewniamy firmom kompleksowy program, którego celem jest polepszenie komfortu życia ich pracowników m.in. poprzez poprawę relacji społecznych i funkcjonowanie w rodzinie czy związkach, jak również pomagamy w walce z depresją, uzależnieniami czy wypaleniem zawodowym. Dostęp do naszych programów profilaktycznych, o bardzo szerokim zakresie, daje więc możliwość dostarczenia wsparcia odpowiadającego na indywidualne potrzeby każdego człowieka – dodała Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu i Dyrektorka ds. Produktu i Sprzedaży w spółce zarządzającej platformą Helping Hand.
Tylko w minionym półroczu na współpracę z Helping Hand, a tym samym na zapewnienie swojemu zespołowi pełnego wsparcia psychologicznego, zdecydowały się m.in.: międzynarodowa firma doradcza w sektorze nieruchomości Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej – Angelini Pharma, globalny lider w branży usług contact center – Teleperformance, międzynarodowa firma handlowa Cash&Carry – MAKRO, światowy lider w branży logistyki – DHL Global Forwarding, czy polska firma farmaceutyczna Verco.
Pierwsze sześć miesięcy 2022 roku to dla Helping Hand także czas intensywnego rozwoju produktowego. Na platformie, która działa już w językach polskim, angielskim i ukraińskim, uruchomiono strefę Mindfulness, gdzie dostępny jest szeroki wybór narzędzi do medytacji i relaksacji. Firma stworzyła także autorski program psychoedukacyjny dla managerów, którego celem jest podniesienie świadomości w zakresie profilaktyki związanej z ochroną zdrowia psychicznego pracowników.
W lutym, z uwagi na wojnę w Ukrainie, Helping Hand uruchomiła również bezpłatną pomoc psychologiczną dla wszystkich dotkniętych tym kryzysem. Firma zorganizowała m.in. szereg webinariów, otwartych spotkań online, czaty z psychologiem, a także uruchomiła dyżury telefoniczne. Inicjatywy stanowiły odpowiedź zarówno na potrzeby osób prywatnych, jak i firm, które wraz z wybuchem wojny, odnotowały jeszcze wyższe zapotrzebowanie w kontekście wsparcia psychologicznego swoich pracowników i ich bliskich.
O spółce Helping Hand:
Helping Hand to platforma online, zapewniająca holistyczne wsparcie psychologiczne przede wszystkim w takich obszarach, jak: depresja i stany lękowe, zdrowie pracownika, zdrowie dziecka, zaburzenia odżywiania czy uzależnienia.
Użytkownicy Helping Hand mogą w pełni anonimowo, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu korzystać z ponad 300 materiałów edukacyjnych, stworzonych przez doświadczonych psychologów i licencjonowanych terapeutów. Do ich dyspozycji są artykuły tekstowe, materiały wideo, narzędzia do autoterapii, tematyczne webinaria czy interaktywne spotkania z ekspertami (poprzez czaty i wiadomości prywatne). Użytkownicy mają również możliwość korzystania z indywidualnych konsultacji z psychologami oraz terapii online. Helping Hand współpracuje z prawie 140 certyfikowanymi, doświadczonymi ekspertami, reprezentującymi różne specjalizacje.
Działalność Helping Hand opiera się na misji, aby dbałość o dobrostan jednostki stała się nieodłącznym elementem stylu życia, a pomoc po którą potrzebujemy sięgnąć, była dostępna, profesjonalna i podana w jak najbardziej przystępnej formie. Z rozwiązań Helping Hand mogą korzystać firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Rozbudowany moduł B2B działa jak system kafeteryjny, dzięki czemu pracodawca może swobodnie zarządzać i kontrolować budżet przeznaczony na wsparcie dla pracowników.
Źródło: Spółka
