Creepy Jar – sprzedaż Green Hell przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy
Green Hell, zaawansowany symulator survivalu studia Creepy Jar S.A., osiągnął kolejny próg sprzedaży na kluczowych platformach: PC/Steam, PlayStation i Xbox. Spółka pracuje nad dalszymi rozszerzeniami gry, które planuje wydać w 2022 roku, zgodnie z roadmapą projektu.
Skumulowana sprzedaż brutto Green Hell na platformach PC/Steam, PlayStation i Xbox (wersje gry do których Creepy Jar posiada prawa wydawnicze) przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy. Jednocześnie lista graczy nadal oczekujących na zakup tytułu na platformie Steam (wishlista) na dzień 8 lipca 2022 r. obejmowała 1,19 mln osób.
W marcu 2022 r. Spółka wydała Spirits of Amazonia 3 na PC, ostatnie i największe pod względem nowej zawartości rozszerzenie do Green Hell. Z kolei pod koniec maja br. premierę miały również wyczekiwane przez graczy konsolowych części Spirits of Amazonia 1&2 w wersji na platformy PlayStation 4 i Xbox One. Sukces sprzedażowy Green Hell i dobre przyjęcie aktualizacji sprawia, że tytuł będzie dalej wspierany i rozwijany przez studio.
- Powoli finalizujemy prace nad Animal Husbandry, kolejnym dużym dodatkiem na PC przewidzianym w roadmapie Green Hell na rok 2022. Równolegle pracujemy też nad portowaniem Spirits of Amazonia 3 na konsole PlayStation 4 i Xbox One - mówi Krzysztof Kwiatek, Prezes Zarządu Creepy Jar S.A.
Spółka prowadzi również intensywne działania produkcyjne związane z drugim, autorskim projektem o nazwie Chimera. Obecnie realizowane kamienie milowe obejmują kluczowe mechaniki i elementy gry.
O Creepy Jar:
Creepy Jar S.A. z siedzibą w Warszawie jest producentem i wydawcą gier komputerowych przeznaczonych na różne platformy sprzętowe. Studio realizuje produkcje o wysokim stopniu zaawansowania w segmencie gier niezależnych, posiadające cechy tytułów wysokobudżetowych, określane w branży jako Premium Indie.
Green Hell, pierwsza produkcja studia, odniosła międzynarodowy sukces i zyskała duże uznanie wśród graczy oraz recenzentów (87% pozytywnych recenzji na Steam, ponad 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy). Gra jest dostępna na najważniejszych platformach – PC oraz na konsolach PlayStation, Xbox, Nintendo Switch (za portowanie i dystrybucję odpowiada Forever Entertainment S.A.) oraz w wersji VR na Oculus Quest 2 i PC (za portowanie i dystrybucję odpowiada Incuvo S.A.). Pod koniec 2019 r. Spółka rozpoczęła pracę nad nowym projektem o nazwie Chimera, produkowanym na Unreal Engine 5. Będzie to zaawansowany symulator rozwoju bazy z elementami survivalu, z perspektywy pierwszej osoby, osadzony w scenerii science-fiction.
W kwietniu 2021 r. Spółka przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od sierpnia 2018 r.
Źródło: Spółka, #CRJ