Przejdź do treści

udostępnij:

DAJAMI rozpoczyna otwartą kampanię crowdinvestingu

DAJAMI, jedna z największych spółek specjalizujących się w sprzedaży oraz instalacji klimatyzacji na terenie całej Polski, rozpoczęła 11 lipca otwartą kampanię crowdinvestingu na platformie Beesfund. Celem kampanii jest pozyskanie 4 mln zł na dalsze skalowanie biznesu, w tym rozwój sieci instalatorów klimatyzacji, wzrost efektywności prowadzonych działań oraz rozpoznawalności marek handlowych poprzez m.in. otwarcie showroomów w największych polskich miastach.

Kampania crowdinwestycyjna DAJAMI cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. W trwającej niecałe 2 miesiące prekampanii, inwestorzy złożyli ponad 200 deklaracji zainteresowania inwestycją o wartości ponad 1,6 mln zł. To jedna z najwyższych wartości spośród wszystkich kampanii na platformie Beesfund.

- Bardzo cieszymy się z dużego zainteresowania, które osiągnęliśmy w tak krótkim czasie i przy relatywnie trudnym otoczeniu inwestycyjnym. Mamy nadzieję, że w najbliższych dniach przełoży się ono na inwestycje w ramach otwartej kampanii. Od dziś w kampanii na Beesfund mogą uczestniczyć wszystkie osoby zainteresowane udziałem w sukcesie DAJAMI. Jesteśmy jedną z największych spółek, które dotąd realizowały kampanię crowdiwestycyjną, co w połączeniu z naszą pozycją rynkową, dobrymi perspektywami i starannie przygotowaną strategią rozwoju pozwala nam z optymizmem czekać na zakończenie kampanii. – mówi Dariusz Ożóg, Prezes Zarządu DAJAMI.

Środki pozyskane w ramach kampanii zostaną przeznaczone m.in. na dalszy rozwój narzędzi internetowych, które usprawnią realizację zamówień. Spółka zamierza także stworzyć konfigurator ofert dla klientów, instalatorów i rozwinąć dedykowany system zarządzania relacjami z klientami. Plany rozwoju DAJAMI są jednak szersze i wykraczają poza obszar działań związanych ze sprzedażą online.

- Jednym z kluczowych celów, które chcemy zrealizować dzięki crowdinvestingowi jest powiększenie naszej sieci instalatorów-podwykonawców o około 70 podmiotów oraz udostępnienie im narzędzi zwiększających efektywność pracy. Stawiamy także na budowę własnych ekip instalacyjnych w wybranych lokalizacjach. Chcemy dalej inwestować w rozpoznawalność marki Aero7, która już teraz prawdopodobnie jest najbardziej widoczną marką internetową w naszej branży. Planujemy też zwiększyć widoczność naszych brandów poza Internetem, dlatego chcemy otworzyć w miastach wojewódzkich kolejne showroomy z klimatyzatorami i oczyszczaczami powietrza – wyjaśnia Dariusz Ożóg.

DAJAMI od dwóch lat osiąga ponad 20 mln zł przychodów. Spółka osiągnęła około 15% udziału w rynku oczyszczaczy powietrza (LoveAir.pl) i celuje w podobny udział w dużo większym rynku klimatyzatorów (Aero7). Już teraz firma dysponuje największą w Polsce siecią ponad 120 zespołów instalatorów. Firma bezpośrednio współpracuje z największymi na świecie producentami sprzętu AGD, rozwijając sprzedaż komplementarnych linii produktowych.

O DAJAMI:

DAJAMI to największa w Polsce sieć dystrybutorów i instalatorów klimatyzacji. Spółka jest także właścicielem specjalistycznych sklepów internetowych z klimatyzatorami (Aero7), oczyszczaczami powietrza (LoveAir i LifePlanet), pompami ciepła (Home7) oraz asortymentem dla miłośników kawy (LoveCoffee), które wyróżniają się dużym ruchem oraz rozpoznawalnością wśród klientów. DAJAMI rozpoczęła działalność w 2017 r. pod szyldem „LoveAir” – obecnie wiodącej marki na rynku oczyszczaczy powietrza, a następnie uruchomiła markę „Aero7”, która skupia na rozdrobnionym rynku klimatyzacji największą w Polsce sieć dystrybutorów i monterów. Spółka DAJAMI szybko uzyskała pozycję jednego z liderów rynku klimatyzacji, jednocześnie rozwijając się w kolejnych segmentach, m.in. pomp ciepła, nawilżaczy powietrza i odkurzaczy pionowych oraz automatycznych. Jej partnerami biznesowymi są renomowani producenci sprzętu AGD oraz RTV, m.in. Philips, Dyson i Panasonic.

Źródło: Spółka

udostępnij: