Powtarzalne miesięczne przychody Brand24 wzrosły w II kw. do 1,7 mln zł
Powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 wzrosły w drugim kwartale o 41 proc. rok do roku, do 1,7 mln zł. W porównaniu z I kw. MRR wzrósł o 4 proc. - podała spółka.
Średni przychód operacyjny przypadający na użytkownika subskrypcyjnego (ARPU) na koniec II kw. wyniósł 452 zł, co oznacza wzrost o 37 proc. w ujęciu rok do roku. ARPU jest to 22 zł wyższe niż w I kw.
Średni przychód operacyjny przypadający na nowego użytkownika (pozyskanego w drugim kwartale) wyniósł 528 zł i był o 33 zł wyższy niż w pierwszym kwartale.
Spółka ocenia, że na wskaźniki w trzecim kwartale najmocniej wpłyną m.in.: nowy, przebudowany cennik, dalsze przesunięcie portfolio w stronę większych marek, kurs USD/PLN oraz okres wakacyjny, charakteryzujący się spowolnieniem w decyzjach zakupowych.
(PAP Biznes), #B24kuc/ asa/
