Przejdź do treści

udostępnij:

Spółka Klabater przygotowuje się do targów Gamescom

Prezentacja gry Moonshine Inc., zapowiedź daty wydania oraz możliwość zagrania w pełną wersję gry przed premierą – to tylko niektóre atrakcje jakie szykuje na największą i najbardziej medialną imprezę targową w Europie – spółka Klabater. Po dwóch latach przerwy Gamescom wraca do Kolonii w klasycznej formie i z dużymi ambicjami. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-28 sierpnia na terenie Koelnmesse i przyciągnie przedstawicieli branży gamingowej i graczy z całego świata. 

- Targi Gamescom to dla naszej spółki najważniejsza impreza wystawiennicza w tym roku. Z uwagi na ponad dwuletnią przerwę w stacjonarnej edycji tego eventu, liczymy na wysoką frekwencję oraz powrót do budowania ważnych relacji biznesowych, przerwanych przez pandemię. Dzięki obecności w Kolonii będziemy mogli dotrzeć do przedstawicieli mediów, nawiązać nowe relacji biznesowe, ale też przetestować odbiór naszych gier przez graczy – mówi Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater 

W Kolonii spółka zaprezentuje Moonshine Inc.- strategiczną grę, w której gracze będą mogli zbudować własną destylarnię wysokoprocentowego trunku i nauczyć się procesu produkcji kraftowych alkoholi. Spółka zapowie także datę wydania projektu i pokaże nowy zwiastun prezentujący rozgrywkę. To obecne najbardziej zaawansowany projekt Klabatera i już trzecia produkcja własna Studia. Tytuł łączy w sobie cechy gry strategicznej, symulatora z elementami craftingu i ekonomii. W pracę nad grą zaangażowani byli naukowcy chemicy oraz ekonomiści, którzy wspierali spółkę w wykreowaniu najbardziej realistycznego doświadczenia.  - W części biznesowej targów Gamescom, na zamkniętych pokazach planujemy zaprezentować Moonshine Inc., recenzenci będą mogli samodzielnie ograć naszą nową produkcję oraz porozmawiać z wybranymi członkami zespołu developerskiego mi.in z głównymi designerami Paulem Mullerem i Maximem Hussonem.  Prezentacje będą prowadzone w językach angielskim, francuskim i niemieckim, zaproszonym gościom umożliwimy nagranie materiałów wideo oraz udostępnimy pełną wersję projektu. W części konsumenckiej targów zaprezentujemy demo gry Moonshine szerokiej publiczności – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA. 

Podczas Gamescom gra Moonshine Inc. będzie promowana na głównej stronie serwisu Steam, jako jedna z gier prezentowanych na imprezie. Stoisko wystawiennicze Klabatera zlokalizowane będzie w zamkniętej i dostępnej dla branżowych zwiedzających części biznesowej – hali 4.1 na stanowisku D-022. Ponadto powstanie także stanowisko w otwartej dla wszystkich zwiedzających hali konsumenckiej 10.1 - stanowisko C-079. 

- Głównym celem naszego udziału w Gamescomie będzie pozyskanie nowych wishlist oraz zebranie feedbacku na chwilę przed finalizacją gry i wprowadzeniem jej do sprzedaży. Moonshine Inc. ma już blisko 30 000 wishlist, dzięki podwójnej promocji podczas targów Gamesom i eventu Future Games Show oraz recenzjom i zapowiedziom, jakie z pewnością się ukażą, liczymy na pozyskanie kolejnych 20-30 000 wishlist do premiery gry – dodaje Michał Gembicki. 

Targi posłużą spółce także do spotkań biznesowych z partnerami handlowymi oraz do scoutingu rynku w celu nawiązania współpracy z nowymi producentami i wydawcami gier. 

O spółce Klabater:  

Klabater to notowany na NewConnect polski wydawca i producent gier wideo z siedzibą w Warszawie. Spółka ma zdywersyfikowany model biznesowy oparty o trzy główne filary: wydawnictwo, studio deweloperskie oraz portowanie gier. Studio tworzy gry, które swoją fabułą opowiadają nieprzeciętne historie pozwalające na długą i kreatywną zabawę. Wśród wydanych produkcji znajdują się bestsellery, m.in nagrodzona Paszportem Polityki –We. The Revolution, oraz autorskie projekty – Heliborne i Crossroads Inn. Obecnie Klabater pracuje nad produkcją własnych gier Moonshine Inc. oraz Crossroads Inn2.   

Źródło: Spółka, #KBT

udostępnij: