Kampania crowdinvestycyjna DAJAMI osiągnęła 300 tys. zł na platformie Beesfund | StrefaInwestorow.pl
Obrazek użytkownika Wiadomości
03 sie 2022, 09:52

Kampania crowdinvestycyjna DAJAMI osiągnęła 300 tys. zł na platformie Beesfund

Spółka DAJAMI, będąca właścicielem znanych marek sklepów internetowych z branży HVACR, osiągnęła próg sukcesu w trwającej obecnie akcji crowdinvestycyjnej. Wysokość środków zbieranych przez platformę Beesfund przekroczyła 308 tys. zł, dając spółce wiodącą pozycję pośród wszystkich emitentów pozyskujących fundusze.

Osiągnięcie progu sukcesu to dla DAJAMI gwarancja uzyskania dostępu do zebranych funduszy, które zostaną przeznaczone na realizację celów priorytetowych dla dalszego rozwoju spółki. Obecna kwota pozwoli m.in. na rozbudowę innowacyjnego generatora ofert dla instalatorów skupionych wokół marki AERO7, który zautomatyzuje i przyspieszy proces sprzedaży klimatyzacji. Wdrożenie rozbudowanego narzędzia przełoży się na skrócenie czasu ofertowania i umożliwi instalatorom generowanie ofert bezpośrednio w trakcie audytu u klienta (bez udziału konsultantów).

- Przekroczenie progu sukcesu w kampanii crowdinvestycyjnej to dla nas ważny krok milowy i zarazem potwierdzenie słuszności obranych kierunków rozwoju. Dziękujemy wszystkim inwestorom za obdarzenie nas zaufaniem i zachęcamy kolejne osoby do udziału w akcji prowadzonej na platformie Beesfund – mówi Dariusz Ożóg, Prezes Zarządu spółki DAJAMI.

Celem kampanii crowdinvestycyjnej jest zebranie 4 mln zł, które zostaną przeznaczone m.in. na: wdrożenie i rozbudowę innowacyjnych narzędzi internetowych, które zautomatyzują proces sprzedaży, rozwój ogólnopolskiej sieci instalatorów, tworzenie własnych ekip, powiększanie sieci mini-showroomów, rozwój systemu CRM i zatowarowanie.

O spółce DAJAMI:

DAJAMI to największa w Polsce sieć dystrybutorów i instalatorów klimatyzacji. Spółka jest także właścicielem specjalistycznych sklepów internetowych z klimatyzatorami (Aero7), oczyszczaczami powietrza (LoveAir i LifePlanet), pompami ciepła (Home7) oraz asortymentem dla miłośników kawy (LoveCoffee), które wyróżniają się dużym ruchem oraz rozpoznawalnością wśród klientów. DAJAMI rozpoczęła działalność w 2017 r. pod szyldem „LoveAir” – obecnie wiodącej marki na rynku oczyszczaczy powietrza, a następnie uruchomiła markę „Aero7”, która skupia na rozdrobnionym rynku klimatyzacji największą w Polsce sieć dystrybutorów i monterów. Spółka DAJAMI szybko uzyskała pozycję jednego z liderów rynku klimatyzacji, jednocześnie rozwijając się w kolejnych segmentach, m.in. pomp ciepła, nawilżaczy powietrza i odkurzaczy pionowych oraz automatycznych. Jej partnerami biznesowymi są renomowani producenci sprzętu AGD oraz RTV, m.in. Philips, Dyson i Panasonic.

Źródło: Spółka, #DAJAMI

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Ostatnie wiadomości