Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit szacuje, że miał w lipcu 27,02 mln zł przychodów, spadek o 0,9 proc. wobec czerwca

BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w lipcu 2022 roku 27,02 mln zł, spadek o 0,9 proc. wobec czerwca br. - poinformowała spółka w komunikacie.

Koszty prowizji platform spadły wobec ubiegłego miesiąca o 3,6 proc. do 2,27 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy zmniejszyły się o 4,4 proc. do 15,42 mln zł.

W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów wzrosły w lipcu mdm o 6 proc. do 9,34 mln zł.

Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu wzrosła do 25,7 mln z 23,2 mln w czerwcu.

Największe przychody pochodziły w lipcu z gier: "Hunt Royale" (6,9 mln zł), "Falling Art Ragdoll Simulator" (1,8 mln zł), Construction Ramp Jumping (1,7 mln zł ), "Crazy Plane Landing" (1,7 mln zł) i Dog Life Simulator (1,6 mln zł)

BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne.

(PAP Biznes), #BBT

epo/ ana/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: