Przychody Miraculum wzrosły w lipcu o 43 proc. r/r
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lipcu 2022 r. wypracowała 3,5 mln zł przychodów. To wynik lepszy o 43 proc. niż rok wcześniej. Firma kontynuuje dynamiczny wzrost dzięki rozwojowi nowoczesnego kanału dystrybucji oraz ekspansji zagranicznej.
W ujęciu narastającym (w okresie styczeń – lipiec 2022 r.) przychody wyniosły 24,4 mln zł i były o 58 proc. wyższe niż rok wcześniej.
- W porównaniu z ubiegłym rokiem istotnie zwiększyliśmy sprzedaż zagraniczną oraz w krajowych drogeriach, dyskontach i hipermarketach. To efekt wielomiesięcznej pracy w zakresie pozyskiwania nowych kontrahentów, obecności na najważniejszych targach i skutecznej realizacji dotychczasowych zamówień. W lipcu rozpoczęliśmy realizacje zamówienia dla partnera z Arabii Saudyjskiej o łącznej wartości 430 tys. USD. Marża na realizowanych zamówieniach zagranicznych jest dodatkowo wspierana przez korzystną z punktu widzenia eksportu zmianę kursu walut. – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
O spółce Miraculum:
Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.
Źródło: Spółka, #MIR
