Cyfrowy Polsat przewiduje stabilizację rynku reklamy TV w całym '22, po wzroście w II poł. '22
Cyfrowy Polsat spodziewa się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w całym 2022 roku, po powrocie do wzrostów w drugiej połowie roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski.
"Jeśli chodzi o rynek reklamowy to liczymy, że (w drugim półroczu - przyp. PAP) wróci do dynamiki pozytywnej. Finalnie powinno to oznaczać, że rok zamknie się w okolicy zera w stosunku do zeszłego roku w kontekście tych danych, które mamy za 6 miesięcy teraz" - powiedział Janowski.
"Lipiec, sierpień mamy sprzedane, to wygląda dobrze. Wrzesień jest w trakcie realizacji i to wygląda przyzwoicie. Wygląda na to, że druga połowa roku powinna być OK" - dodał.
W maju prezes Telewizji Polsat informował, że spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2022 roku.
Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu w pierwszym półroczu 2022 wzrosły o 0,2 proc. do 603 mln zł, podczas gdy w tym czasie cały rynek reklamy telewizyjnej zanotował spadek o 1,6 proc. do 2.114 mln zł.
(PAP Biznes), #CPSepo/ gor/
