Przejdź do treści

udostępnij:

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wyniósł w lipcu 8,4 proc. - GUS

Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w lipcu w Polsce 8,4 proc. wobec 8,6 proc. w czerwcu - podał Główny Urząd Statystyczny.

GUS podał, że w lipcu 2022 r. w porównaniu z czerwcem br. odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 0,4 proc.)

 

Według danych GUS, spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet spadek udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,0 proc. przed miesiącem do 21,5 proc.) oraz „meble, rtv, agd” (odpowiednio z 16,4 proc. do 16,1 proc.), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „tekstylia, odzież, obuwie” (z 21,7 proc. do 22,8 proc.). (PAP Biznes)

 

pat/ osz/

udostępnij: