Przejdź do treści

udostępnij:

Igor Klaja nawiązał współpracę z polskim dystrybutorem odzieżowych marek luksusowych - Moliera2

Przedsiębiorca Igor Klaja, twórca OTCF - właściciela marki 4F nawiązał współpracę ze znanym polskim dystrybutorem odzieżowych marek luksusowych - Moliera2. Celem współpracy obu podmiotów jest zdobycie pozycji lidera w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej dóbr luksusowych. To pierwsza taka inwestycja Igora Klai w firmę spoza portfolio OTCF.

Igor Klaja to wielokrotnie nagradzany przedsiębiorca, właściciel OTCF - firmy z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. Należy do niej m.in. marka 4F, która jest obecna w 42 krajach świata i aktualnie jest liderem rynku odzieży sportowej. Celem biznesmena i ekskluzywnej sieci sklepów Moliera2, jest zdobycie pozycji lidera wśród przedsiębiorstw działających na rynku Europy Środkowo-Wschodniej w segmencie sprzedaży internetowej i stacjonarnej marek luksusowych dla wymagającego i zamożnego klienta.

- Cieszymy się, że do grona naszych inwestorów dołącza Igor Klaja - właściciel OTCF, przedsiębiorstwa z wieloletnim doświadczeniem na rynku odzieżowym. W ramach współpracy otrzymamy m.in. wsparcie operacyjne od zespołu Igora Klai. Jestem przekonany, że połączenie naszych kompetencji zaowocuje fantastycznym efektem - mówi Marcin Michnicki, prezes zarządu Moliera2.

Podjęta przez obie strony współpraca przewiduje m.in., że Igor Klaja (partner) lub osoby przez niego wskazane będą działać wewnątrz struktury spółki Moliera2, aby opracować strategię rozwoju firmy, która umożliwi realizację wspólnie zaplanowanego celu biznesowego. Partner nie wyklucza także powołania go w skład Rady Nadzorczej Moliera2.

- Stale się rozwijamy i nie boimy się nowych wyzwań, stąd po raz pierwszy zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z marką spoza portoflio OTCF. Wymiana doświadczeń i wzajemne wsparcie z pewnością umożliwią nam realizację wspólnych planów. Dziś klienci wymagają od nas coraz więcej i aby sprostać ich oczekiwaniom, chcemy współpracować z najlepszymi - mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.

Wraz z podpisaniem listu intencyjnego strony rozpoczęły negocjacje, ustalające szczegółowe zasady i warunki współpracy. Zakłada ona także zaangażowanie kapitałowe partnera na rzecz marki Moliera2.

 

O spółce Moliera2:

Moliera2 to polski dystrybutor odzieżowych marek premium. W ofercie sklepu znajduje się ponad 300 marek, z czego 95 na wyłączność. Klienci mogą w nim znaleźć m.in. produkty takich firm jak Christian Louboutin, TOD’S, Philip Plein, czy Off-White. Spółka zajmuje się sprzedażą luksusowych dóbr online i stacjonarnie - w 7 butikach zlokalizowanych w różnych polskich miastach. 1 kwietnia 2022 r. Moliera2 S.A., jako podmiot przejmujący, połączyła się ze spółkami: Złote Wyprzedaże S.A., ITF Polska & Partners Sp. z o.o. oraz Mamissima Sp. z o.o., posiadając 100% udziału w kapitale zakładowym każdej ze spółek przejmowanych.

O spółce OTCF:

OTCF to działająca od 1995 roku firma odzieżowa specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży odzieży sportowej i akcesoriów dla amatorów i zawodowych sportowców. W swoim portfolio posiada marki 4F, 4F Junior oraz Outhorn. Firma jest sponsorem kadry olimpijskiej i paraolimpijskiej oraz kilku europejskich komitetów. Sieć sprzedaży OTCF liczy ponad 240 sklepów pod marką 4F w Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, Tajlandii, Japonii i Tajwanie. Produkty 4F dostępne są także w 400 sklepach multibrandowych.

Źródło: Spółka, #MO2

udostępnij: