Przejdź do treści

udostępnij:

Emplocity po dwóch kwartałach podwaja przychody

Emplocity, zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, po dwóch kwartałach br. wypracowała 1,7 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi niemal dwukrotny wzrost względem analogicznego okresu w 2021 r. (854 tys. zł). Wynik był zgodny z przyjętymi przez Spółkę prognozami opublikowanymi w komunikacie giełdowym. Bardzo dobry wynik przychodowy przełożył się na 376 tys. zł EBITDA (104 proc. realizacji względem przedstawionej prognozy) oraz dodatni wynik netto w wysokości 28 tys. zł (154 proc. realizacji prognozy). Spółka przechodzi obecnie przez proces wprowadzenia akcji do obrotu na rynku NewConnect.

- Obrana ścieżka rozwoju przynosi zadowalające efekty. Podwoiliśmy przychody po dwóch kwartałach bieżącego roku względem roku poprzedniego. Prognozy przychodowe zrealizowaliśmy nawet z nawiązką. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA – Jesteśmy rentownym podmiotem, który skutecznie realizuje swoje cele biznesowe i finansowe. W kolejnych kwartałach skupimy się na dalszym sukcesywnym rozwoju i wzroście skali naszego biznesu. – podkreśla Krzysztof Sobczak

Narastająco na koniec drugiego kwartału br. Emplocity miało 977 tys. zł przychodów z tytułu dotacji, względem prognozowanych 785 tys. zł (124 proc. realizacji). Wpływ na taki wynik miała decyzja o przesunięciu terminu zakończenia prac badawczych w ramach projektu Szybka Ścieżka 3. W analogicznym okresie ubiegłego roku Spółka osiągnęła przychody z dotacji na porównywalnym poziomie 992 tys. zł.

Emplocity tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród pozostałych gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in.: IntraBot - automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding); HireBot – wspierający pracę rekruterów i automatyzujący proces rekrutacji. Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami; LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

W ubiegłym roku Emplocity przeprowadziło ofertę publiczną akcji. W ramach procesu Spółka pozyskała 1,5 mln zł. Środki z emisji zostały przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie), a także ekspansję oraz skalowanie sprzedaży. Spółka przechodzi obecnie przez proces wprowadzenia akcji do obrotu na rynku NewConnect.

O spółce Emplocity:

Emplocity powstało 2013 roku w Warszawie. Spółka zajmuje się zastosowaniem rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji i automatyzacji w biznesie. Emplocity  tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.

Rozwiązanie Emplocity łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób naturalny, przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są:

  • EmbloBot i HireBot - chatboty automatyzujące proces rekrutacji, selekcji i komunikacji z kandydatami,

 

  • IntraBot - chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze),

 

  • Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).

Źródło: Spółka, #EMPLOCITY

udostępnij: