Przejdź do treści

udostępnij:

SFD publikuje raport za sierpień 2022

W sierpniu odnotowaliśmy przychody ze sprzedaży na poziomie 29,4 mln zł, czyli o 47% wyższe, niż w sierpniu zeszłego roku. Przyjęty przez nas kierunek rozwoju sprzedaży omnichannel sprawdza się. Przychody ze sprzedaży rosną we wszystkich kanałach, ze szczególną uwagą patrzymy na wyniki kanału e-commerce gdzie dzięki amplifikacji strategii promocyjnej zyskujemy na tle całości rynku. W sierpniu kontynuowaliśmy również naszą ekspansję w kanale nowoczesnym, to właśnie ona była głównym motorem wzrostu rok do roku w omawianym okresie. Zanotowaliśmy również wzrosty w pozostałych kanałach, od kilku miesięcy zwiększamy inwestycje kontentowe na platformie Amazon - ta strategia skutecznie podnosi naszą sprzedaż like for like na platformie, zabezpieczając jednocześnie odpowiedni poziom marżowości. Ogólnie spółka realizuje marże na poziomie 2 kwartału 2022 przy ustabilizowanej sytuacji na rynku surowców. – komentuje Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A.

Do naszej oferty wprowadzamy nowe produkty. Rozwijamy koncept bestsellerowych batoników Kizzers. Kizzers kokosowy stał się batonikiem TOP 10 w Polsce będąc w sprzedaży jedynie w jednej z sieci handlowych w Polsce, legitymując się ważoną dystrybucją na poziomie 28%. To daje nam wizję skali sprzedaży, którą możemy osiągnąć wprowadzając kolejne udane produkty w skali całego kraju i poza nim. W sierpniu wprowadziliśmy Kizzers arachidowy oraz rozpoczęliśmy sprzedaż Smacznej Kawusi Karmelova od Kizo. Pracujemy nad strategią całości naszego portfolio marek - w tym duchu w sierpniu testowaliśmy responsywność rynku w kategorii premium energy. Sam test kategorii oraz produktu okazał się być sukcesem, prowadzimy jednak dalsze prace nad konceptem marketingowym - w szczególności dotyczącym ostatecznej nazwy produktu, gdzie po szczegółowej analizie, również ze względów formalno prawnych, postanowiliśmy przeprowadzić rebranding, który długoterminowo zmaksymalizuje potencjał przygotowanego produktu – komentuje Rafał Zakrzewski, wiceprezes zarządu SFD S.A. ds. przychodów.

Według wstępnych wyliczeń Spółka w sierpniu 2022 roku zrealizowała przychody na poziomie ok. 29.385.616,41 zł netto, co stanowi blisko 147% wartości przychodów osiągniętych w sierpniu 2021 roku (kiedy to wyniosły 19.935.668,48 zł). Jednocześnie według wstępnych wyliczeń w całym okresie od stycznia do sierpnia 2022 roku przychody Spółki wyniosły 215.636.139,97 zł netto, co stanowi blisko 134% przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2021 roku (kiedy to wyniosły 160.699.665,26 zł).

Pion Produkcji i Zamówień wprowadził w sierpniu do obrotu 6 nowych produktów marek własnych ALLNUTRITION oraz SFD:

- MTS SUKCESFUEL BY SFD SMACZNA KAWUSIA KARMELOVA

- SFD MTS SUKCESFUEL BY SFD KIZZERS

- ALLNUTRITION B12 METHYL DROPS

- ALLNUTRITION D3 4000 DROPS

- ALLNUTRITION D3 4000+K2 DROPS

- ALLNUTRITION MELATONIN FORTE DROPS

 

Źródło: Spółka, #SFD

udostępnij: