BoomBit szacuje, że miał we wrześniu 24,2 mln zł przychodów, wzrost o 6 proc. wobec sierpnia
BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły we wrześniu 2022 roku 24,19 mln zł, to oznacza wzrost o 6 proc. wobec sierpnia br. - poinformowała spółka w komunikacie.
Koszty prowizji platform zwiększyły się o 12,8 proc. mdm do 2,13 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy wzrosły o 8,4 proc. mdm do 13,92 mln zł.
W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów wzrosły we wrześniu mdm o 0,6 proc. do 8,1 mln zł.
Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu spadła do 22,6 mln z 24,3 mln w sierpniu.
Największe przychody pochodziły w sierpniu z gier: "Hunt Royale" (6,6 mln zł), "Crazy Plane Landing" (1,4 mln zł), "Falling Art Ragdoll Simulator" (2 mln zł), "Darts Club" (1,3 mln zł) i (Construction Ramp Jumping 0,9 mln zł).
BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne.
(PAP Biznes), #BBTepo/ asa/
