Przejdź do treści

udostępnij:

Huuuge szacuje skorygowaną EBITDA w III kw. na 24,5 mln USD (opis)

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Huuuge, bez uwzględnienia wpływu rozpoznawania przychodów w czasie (płatności), spadły w III kwartale 2022 roku o ok. 16 proc. rdr, do 77,2 mln USD. Szacunkowa skorygowana EBITDA w tym okresie wyniosła 24,5 mln USD co oznacza wzrost o 39 proc. rok do roku - poinformowała spółka w szacunkowych danych.

Szacunkowa skorygowana EBITDA wyliczona jest w wyłączeniem ESOP i opłat doradczych związanych z przeglądem opcji strategicznych, które w sumie wyniosły w III kwartale około 3 mln USD.

Skorygowany zysk EBITDA na poziomie 24,5 mln USD oznacza wzrost o 39 proc. rok do roku i 79 proc. kwartał do kwartału.

Spółka podała, że osiągnęła rekordową kwartalną rentowność przy skorygowanej marży EBITDA w trzecim kwartale 2022 r. na poziomie 32 proc. wobec 17,2 proc. w drugim kwartale i 19,2 proc. w analogicznym kwartale roku ubiegłego.

Narastająco skorygowana EBITDA za dziewięć miesięcy 2022 może wynieść około 52,6 mln USD, czyli około 99 proc. aktualnego konsensusu rynkowego szacunków na cały 2022 rok.

"W czwartym kwartale 2022 Emitent nadal koncentruje się na rentowności działalności" - napisano w komunikacie.

Szacunkowe przychody z flagowych gier Huuuge wyniosły 71 mln USD w trzecim kwartale 2022 r., co oznacza spadek o 12 proc. rdr oraz wzrost o 1 proc. w stosunku do drugiego kwartału .

"Dzięki szeroko zakrojonej aktualizacji ekonomii w grze, przeprowadzonej w sierpniu, a także optymalizacji procesu pozyskiwania użytkowników, flagowe tytuły wygenerowały wyższe szacunkowe przychody w porównaniu do drugiego kwartału 2022 r. pomimo niższych wydatków marketingowych" - napisano w komunikacie prasowym.

Traffic Puzzle wygenerowała w trzecim kwartale 2022 r. szacunkowe przychody na poziomie 5,6 mln USD (spadek o 36 proc. rok do roku i 30 proc. kwartał do kwartału). Spółka podała, że spadek ten związany był z istotnie niższymi wydatkami na pozyskanie użytkowników w przypadku tej gry. Wrzesień był pierwszym miesiącem z pozytywną marżą wyniku na sprzedaży w Traffic Puzzle.

(PAP Biznes), #HUG

seb/ gor/

Zobacz także: Huuuge, Inc. - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: