Pepco Group chce w 2023 r. otworzyć co najmniej 550 nowych sklepów netto
Pepco Group chce w roku finansowym 2023 otworzyć co najmniej 550 nowych sklepów netto - podała spółka w komunikacie. W planach jest też wejście marki Pepco do Grecji i Portugalii.
"Cel na rok finansowy 2023 r. to przynajmniej 550 nowych sklepów netto. W roku finansowym 2023 planujemy też wejście marki Pepco na nowe rynki – do Grecji i Portugalii" - napisano w komunikacie.
W roku obrotowym 2022, kończącym się 30 września 2022 r., grupa otworzyła rekordową liczbę nowych placówek – 516, czyli więcej niż planowane 450 (ten cel też został podwyższony w stosunku do pierwotnych założeń).
W ramach marki Pepco otwarto 446 nowych sklepów, z czego 163 to nowe sklepy na strategicznie kluczowych rynkach Europy Zachodniej: we Włoszech, w Hiszpanii, w Austrii i w Niemczech. W ramach Grupy Poundland otwarto 70 nowych sklepów (wyłączając zamknięcie 59 sklepów Fultons), z czego zdecydowana większość to sklepy Dealz w Polsce.
Na koniec września sieć Pepco Group liczyła łącznie 3.961 sklepów.
(PAP Biznes), #PCOpel/
