Przejdź do treści

udostępnij:

CDRL podsumowuje sprzedaż po III kwartale 2022 roku

CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, narastająco od stycznia do końca września 2022 roku wygenerowało 218,5 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 7 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu w 2021 roku. W samym III kwartale spółka odnotowała 82,4 mln zł – o 2 proc. więcej r/r.

- Biorąc pod uwagę okoliczności, w których przyszło nam prowadzić biznes (trwająca wojna w Ukrainie, a co za tym idzie wstrzymanie eksportu do Rosji), jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników sprzedaży – zarówno narastająco od początku roku jak i w samym III kwartale. Widzimy, że klienci, po przestoju spowodowanym pandemią, znów chętnie odwiedzają nasze sklepy stacjonarne – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Systematyczny powrót klientów do salonów stacjonarnych od początku roku ma odzwierciedlenie w wynikach narastających: jednostkowe przychody ze sprzedaży w CDRL S.A. (bez polskiej sprzedaży internetowej) wyniosły 180,7 mln zł – jest to wzrost o 10 proc. r/r. W III kwartale segment ten wygenerował 68,23 mln zł – 1 proc. więcej r/r.

Przychody z polskiej sieci e-commerce od stycznia do końca września wyniosły 37,8 mln zł, czyli o 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast w III kwartale polska sprzedaż internetowa wygenerowała 14,2 mln zł, czyli o 9 proc. więcej niż rok wcześniej.

W III kwartale sieć sklepów Buslik wygenerowała 36,68 mln zł, czyli o 4,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Narastająco, przychody ze sprzedaży wyniosły 89,5 mln zł – jest to spadek 9,8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2021 r.

- W sieci sklepów Buslik w III kwartale odnotowaliśmy minimalny spadek obrotów w porównaniu z rokiem ubiegłym. Trwająca wojna w Ukrainie spowodowała, że prowadzimy obecnie działania związane z optymalizacją powierzchni sklepów – operacyjnie w Busliku cały czas poprawiamy wyniki – komentuje Przybyła.


O spółce CDRL:

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 486 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 7 wersjach językowych.

 

Źródło: Spółka, #CDL

Zobacz także: CDRL SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: