Pepco do końca '23 planuje modernizację 1,8 tys. swoich sklepów
Pepco do końca 2023 r. planuje modernizację 1,8 tys. swoich sklepów, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają wszystkie sklepy Pepco w całej Europie, czyli niemal 3 tys. placówek - podała spółka w komunikacie prasowym.
Jak podano, zmiany obejmują nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie oraz przearanżowany jego layout i nowe linie produktowe.
"Przed nami niezwykle intensywny czas rozwoju. W tym roku finansowym to będzie około 500 nowych sklepów Pepco w Europie, czyli średnio ponad jedno nowe otwarcie dziennie. Do tego dochodzą przebudowy już istniejących placówek, w ramach naszego programu New Look w Polsce, gdzie mieści się najwięcej naszych sklepów, a także w Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech. Do końca 2023 roku planujemy metamorfozy 1.800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie nasze sklepy w całej Europie" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Aleksandr Cikaidze, Pepco Retail Director.
Nowy format sklepów został wprowadzony na pierwszym etapie testowo w 16. wrocławskich sklepach Pepco, a następnie zmodernizowanych zostało 46 sklepów na terenie Warszawy. W nowym brandingu otwierane są wszystkie nowe lokalizacje sieci.
Pepco obecne jest w 17 krajach. Sieć zapowiedziała też otwarcie swoich sklepów w Portugalii na wiosnę 2023 roku.
(PAP Biznes), #PCOdoa/ asa/
