Przejdź do treści

udostępnij:

Kantar Consumer Index spadł w październiku w Polsce o 1,5 pkt. do -39,7 pkt

Kantar Consumer Index spadł w październiku 2022 r. w Polsce o 1,5 pkt. do -39,7 pkt. - wynika z najnowszego badania Kantar.

"Październik przynosi nam mieszane uczucia odnośnie stanu gospodarki kraju, a także statusu finansowego gospodarstw domowych. Z jednej strony nie wzrasta poziom negatywnych odpowiedzi odnośnie stanu obecnego, ale z drugiej strony – narasta obawa o przyszłość. W efekcie społeczeństwo jest obecnie w stanie oczekiwania na zapowiadany kryzys – wzrost cen prądu czy węgla, a także kolejne postępy inflacji" - napisano w komentarzu do badania.

 

"W kolejnych miesiącach przekonamy się, czy te obawy przełożą się na pogorszenie wskaźników nastrojów ekonomicznych dotyczących bieżącej sytuacji" - dodano. (PAP biznes)

 

map/ ana/

udostępnij: