Przejdź do treści

udostępnij:

BoomBit szacuje, że miał w październiku 23,66 mln zł przychodów, spadek o 2,2 proc. mdm

BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wyniosły w październiku 2022 roku 23,66 mln zł, to oznacza spadek o 2,2 proc. wobec września - poinformowała spółka w komunikacie.

Koszty prowizji platform zwiększyły się o 3,1 proc. mdm do 2,2 mln zł, a wydatki na płatne pozyskiwania graczy spadły o 5,6 proc. mdm do 13,14 mln zł.

W rezultacie przychody pomniejszone o te dwie kategorie kosztów wzrosły w październiku mdm o 2,2 proc. do 8,32 mln zł.

Jak podano w komunikacie prasowym, łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ostatnim miesiącu to 20,6 mln.

"W porównaniu z wrześniem, swój udział w przychodach zwiększył Hunt Royale z którego pochodzi 30 proc. z październikowych przychodów, a lepsze niż przed miesiącem wyniki miały także między innymi Falling Art Ragdoll Simulator czy Darts Club. Istotne znaczenie dla wyników października miała także sytuacja na rynku walut" - ocenił, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.

"Optymistycznie patrzymy na czwarty kwartał, który jest dobrym okresem dla całej branży. Z naszej perspektywy jako wartość dodaną do obecnego portfolio traktujemy projekty Play and Earn, nad którymi pracują BoomLand i PlayEmber. Zgodnie z planem chcemy jeszcze w tym roku wydać pierwszą grę blockchainową" - dodał.

BoomBit jest producentem i wydawcą gier na urządzenia mobilne.

(PAP Biznes), #BBT

doa/ gor/

Zobacz także: BoomBit SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: